Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Mutlu bir bayram, verimli bir tatil dileğiyle

Mutlu bir bayram, verimli bir tatil dileğiyle
 

Yaşam telaşı içinde, kendimize zaman ayırabilmek için tatillere gereksinim duyuyoruz. Aslında gerekliliğini biliyoruz ve arzuluyoruz , sırf kendimiz için bir şeyler yapabilmek için zaman ayırabilmeyi. Ancak iş yaşamı, evle ilgili sorumluluklarımız derken, akşamüstleri kısa bir yürüyüş yapabilmeyi bile başarı sayıyoruz. Bu düşüncelerimi genelleme gibi yazdım ama haksız da sayılmam sanırım, çalışma yaşamında olan herkes koşuşturmaya ayak uydurmak zorunda kalıyor.

Bu gün itibariyle tatil havasına girince halen üzerimden atamadığım bir boşluk duygusu yanı sıra eksik işlerimi yapma telaşına da girdim. Ve son zamanlarda yakından ilgilenemediğim blog sayfamda, kendi çektiğim bir çiçek fotoğrafı ile bayram kutlaması yapmak istedim. Aslında blog sayfalarına bakmadığım gün olmuyor, yeni yazılarla ilgilenmenin yanında, kimler gelmiş, kimler kimler hakkında ne yazmış, neler olmuş diye de merak da ediyorum tabiî ki. Ama yeterince yorum yazamadığım için etkin paylaşımlarımda olamıyor. Sonuçta aynı havayı soluyan büyük bir ailenin üyesi olduğum hissini kaybetmiyorum hiç.

Umarım bu bayram tatilini dilediğinizce geçirebilirsiniz sevgili blog dostları, başta sevgili ablalarım Nursen ve Halide olmak üzere herkesin bayramını kutluyorum. Sağlık ve mutluluk dolu günler diliyorum, sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..