Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

Mutlu son diye bir şey yok..

Mutlu son diye bir şey yok..
 

Ortak okuduğumuz bir kitap var;alamıyorum elime ellerin değdi diye..

Ortak bir kaç cümle var belleğimde, belki  birkaç ta dize..

Beraber izlediğimiz dizi de final yaptı bu gece.

Mutsuz sonla bitti tıpkı biz gibi.

Kalmadı varoldoğunu kanıtlayacak tek bir şey.

Bir başıma kavruluyorum aylardır her gece..

Nasıl anlatabilirim ki gözlerimi kapatınca önüne gelen gözlerini,

Ya da her sessizlikte bana güzel hikayeler fısıldayan sesini?

Mutlu son diye bir şey yoktur,

Zaten bir şeyde son varsa mutluluk diye bir şey de yoktur...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..