Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutlu yıllar Türkiye'm!

Mutlu yıllar Türkiye'm!
 

Ben


Yeniden merhaba,
Biraz acemilik biraz da zamansızlık yüzünden ikinci yazımı yazamadım. Bu arada yorumlarınızı cevaplamam da gecikti. İkide bir gelin hanıma soruyorum beni davet ettiğine pişman olmaz inşallah. O bana telefonda anlatıyor.
Neler yapacağımı söylüyor.

Beni çok güzel karşıladınız, samimi yazılarınız için hepinize çok teşekkür ederim. Daha tam olarak konuları kavrayamadım. Kategorim sağlıklı yaşam. Ama ben spor ve fotoğraf konusunda da yazmak istiyorum.

16 Ekimde belediyemizin açmış olduğu bilgisayar teknik servis kursuna katılmıştım. Perşembe günü adsl modem bağlantılarını gördük. Kasanın içindeki kablo bağlantılarını kendimiz yaptık. Bilgisayarcılara format parası vermekten bıkmıştım. Şimdi bilgisayarım arızalanınca hiç tedirgin olmuyorum. Ne de olsa acemiliği gitmiş bir bilgisayar ustası var.

Birkaç gün sonra 2007 sona erecek. Antalya malum yeni yıla eğlenceli ve gürültülü giren şehirlerden biri.

Tüm Milliyet Blog ailesinin yeni yılını kutlar bol kazançlar eşliğinde sağlık, mutluluk dolu bir yaşam dilerim.

Saygılarımı sunarım.


Sportman07-Ahmet

 
Toplam blog
: 4
: 396
Kayıt tarihi
: 21.12.07
 
 

Emekli bankacıyım. Antalya'da yaşıyorum. Kitap okumak, müzik dinlemek, fotoğraf çekmek, deniz kenarı..