Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Mutluluğum

Geldin kokun doldu odama 
her nefeste seni soluyorum şimdi..
elinin değdiği yerler kabuk değiştiriyor 
başkalaşıyor , evriliyor farklı farklı güzelliklere
güldün iklime değişti odamın 
masamda güller açtı 
Rengarenk kelebekler saldın odamın göğüne 
binbir çeşit mutlulukla doldu içim
ismini bilmediğim bir yığın hissiyatla tanıştım.. 
gözüm her değdiği vakit gözlerine
bambaşka evrenlere taşıyorsun beni
bambaşka kapılar açıyorsun ömrümde
her biri bir öncekiden daha özel
gözlerimin önünden gökkuşakları salınıyor
penceremden öte yerlere 
bir kuş konuyor bahçemde yarı ölü nar ağacıma
yeşeriyor birden yaprakları ..
uzaklarda çok uzaklarda uçurtmalar salmışlar göklere çocuklar 
sen gülüyorsun galiba yine
bak dengesi değişiyor evrenin
Biliyorum  sen  mutluluk katıyorsun ömrüme 
 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..