Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluk çemberi

Mutluluk çemberi
 

Benim güzel kaktüsüm:)


Bütün çiçekleri severim .
Beş yıl önce almıştım resimde gördüğünüz kaktüsümü.
Küçük dikenli ve aynı zamanda tüylü, yuvarlak bir kaktüstü.
Haftada bir sular, diğer çiçeklerimle birlikte balkonumda tutardım.
Güneşin sıcak dokunuşunu çok severdi.
Beş yıldır diğer çiçeklerimle birlikte canlı, capcanlı yaşıyor sevimli kaktüsüm.
 
2013 yılının beşinci ayıydı sulamak üzere balkona çıktım hepsini suladım sıra kaktüsüme gelmişti bir de baktım üzerinde mor bir tomurcuk!
 
Çok heyecanlandım sulayıp sulamamakta tereddüt ettim kıyamadım zarar verebilirim diye korktum bir damlacık damlattım bıraktım.
 
Ertesi gün sabah evden ayrıldım üç dört saat sonra eve döndüm aklıma takıldı tekrar bir bakayım dedim ve baktığım anda sevinçten deliye döndüm.
 
Kaktüsün etrafı çember şeklinde çevrelenmiş mor çiçeklerle dolmuştu.
Beş yıldır çiçek açmamıştı daha doğrusu açacağı aklımdan bile geçmiyordu.
Heyecanımı ve mutluluğumu paylaşmak istedim o an.
Hemen resmini çektim kız kardeşime yolladım.
''Abla Allah aşkına o kaktüsün üzerine o plastik çiçekleri tek tek nasıl üşenmeden yerleştirdin''demez mi?
Ah dedim ah o çiçekler gerçek!
Uzun süre çiçekleri üzerinde kaldı.
Sonra ne mi oldu?
Ah hiç sormayın her iki ayda bir beni sevindiren canlandıran içimi açan o çiçeklerini benden esirgemeden tam dördüncü turunu dönüyor o mutluluk çemberi.
Böyle bir güzelliği sizin de görmenizi istedim
 
İşte böyle
SEVGİLERİMLE.
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..