Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Mutluluk yağmurları

Mutluluk yağmurları
 

Resim alıntıdır.


Aşkı, sevgiyi, güzelliği, el ele tutuşup gezmeyi, gözlerinin içine bakıp seni seviyorum demeyi çok özledim. Ellerini başka ellerin tutmasını, belini başka kolların sarmasını düşündükçe çıldırıyorum. Görüp görmemek önemli değil, düşüncesi bile beni kahrediyor. Geceler sensiz geçmiyor, rüyalarımda dahi Allah beni sensiz koymasın, öldükten sonra da ruhum sensiz kalmasın. Bazı akşamlar iki kadeh attıktan sonra, sararıp solmuş eski resimlere bakıyorum, ne güzeldi yaşanan o eski günler derken, gözlerim doluyor, boğazımda bir şeyler düğümleniyor. O an yüzüme bakıp, ne oldu diye soran kardeşlerime ''Boş verin be, sarhoşun mektubu okunmaz, siz benim düşünceli olduğuma, kendi kendime konuştuğuma bakmayın. Yalnız şunu iyi bilin ki; Bütün sevgiler tükenir ama Tarkan'ın yüreğindeki sevgi asla bitmez.

''İnsan birine aşık olabilir, onu canından bile çok sevebilir. Zaman gelir onunla arasındaki bütün bağları

koparabilir. Ama o küçücük yüreğinde, ona ait olan büyük bir sevgiyi asla ve asla inkar edemez ve bitiremez. Ben aşk adamı olduğum ve sevgiye çok önem verdiğim için, yalnızca günlük yaşadığım mutlulukları değil, yaşanan acıları da göğsümü gere gere söylemeyi ve yazmayı seviyorum. Aşk, yalnızca mutluluk değil, aynı zamanda onun verdiği acıyla yaşamaktır. Bitenleri unutmak değil, gönlünde ve hatıralarında yaşatabilmektir.
Bu değildir ki bitenle biteceğiz, ASLA..

Her zaman yüreğimiz sevgilere açık, engin denizler gibiyiz. Sevginin kanatlarında uçarken, mutluluk yağmurları altında şemsiyesiz kalmak dileğiyle, bütün sevenlere ve sevgisiz kalan gönüllere selamlar.

mtarkan1968@hotmail.com


Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..