Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Müzik gürültü haline gelirse

Müzik gürültü haline gelirse
 

Son zamanlarda müzik bazı yerlerde gürültü kıvamında kullanılıyor ya hep öyleydi ya da bana öyle geliyor.Aslında en keyif aldığım şeylerden biridir müzik dinlemek hele mutfakta iken. Dizi ya da sinema filmlerinde sahnenin gelişimine göre bazan okadar şiddetli müzik kulanılıyor ki konuşmaları duymakta zorlanıyorum eğer bu film boyunca sık tekrarlanıyorsa filmin konusunu bile
anlayamayabiliyorum.

Hadi film ya da dizide konuyu anlamasamda olur deyip geçiyorum fakat aynı şey televizyon ana haberlerinde ya da belgesel programlarında da yapılınca isyan ediyorum. Sanki becerebiliyorsanız bu şekilde anlayın da görelim diyorlar.Haberlerde alt yazı var ise oradan birşey yakalamaya çalışıyorum yoksa haber gürültüye kurban olup gidiyor.

Aynı şeyi alışveriş yaparken de yaşıyorum görevli kişi ile çok samimi olmaya çalışmazsak anlaşamıyoruz.Söylediğimi anlatabilmek için ilgilinin kulağına yapışıyorum.Acaba bu tür yerlerdeki müzik fazla detaya girmeden
yüzeysel bir beğenme ile gördüğünü çabucak alıp bir an önce insanı oradan çıkmaya zorlamak içinmi kullanılıyor.Çünkü zaman zaman aldığım şeyi evde sakin kafa ile incelediğimde ben bunu nasıl almışım diyorum.
Amaç bu ise bende olumlu sonuç veriyor.

Müziğin sesine itiraz ettiğim zaman bu müzik böyle dinlenir cevabını alınca moralim bozuluyor. Sizin dünyadan, teknolojiden haberiniz yok demeye getiriyorlar acaba yaşlanıyor muyum ?
 
Toplam blog
: 23
: 685
Kayıt tarihi
: 27.10.06
 
 

Evli, üç çocukluyum. Hukuk mezunuyum. Kitap okumak müzik dinlemek ve yapabildiğim kadar el sanatları..