Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '07

 
Kategori
İlişkiler
 

N' olur bir selam ver

N' olur  bir selam ver
 

Bir selam versene geçerken? Bir yerin mi incilir?

Benim böyle yazılarımı okuyan sevgili okuyucu sanmaki ben selam manyağıyım sadece bu konuya bu gün taktım elimde değil.

Dün yaşadığım bir şeyden yola çıkıp bu gün arkadaşlıkla ilgili yazdım durdum.

Halbuki o kadar çok işim var ki anlatamam.

Dünkü olaya geleyim;

Çocukluğumda beraber top koşturduğum,kuka,ebelemece hatta genç kızlığımın erkeklerle ilk bakışmalarımı yaşadığım benimle dans eder misin? adlı oyunu hatırlayan var mı aranızda hani benimle danseder misin diyordu erkek, Kız beğenirse evet diyordu. Yada hayır.

Sonrası mı ? sona kalan çiftler çiftler arasından sopa yiye yiye geçiyordu.

Ne oyunmuş be o zamanlardan belliymiş benim sopa yiyenlerden olmayacağım eheheh.

Neyse efendim çocukluk arkadaşımla karşılaştım bir alışveriş merkezinde yanımdan geçti gitti.

Bir kere daha görmüştüm onu iş başvurusu için bir şirketin kapısında ikimizde kurbanlık koyun gibi bekletmişlerdi.

Sonra ben o şirkete girdi hala oradayım.

Yanımdan öylece geçti gitti... Bir selam ver be bir selam en fazla . Yok...

Yanımdan geçti 2. keresinde yakaladım ismiyle hitap ettim döndü baktı canım arkadaşım ya hiç değişmemişti

Hala o eski erkek elif.

Spor akademisini bitirmiş, şimdi K.P.S.ye hazırlanıyormuş.

Yazık hiç birimiz o mahalleden adam olamadık.

Allahtan o çelik çomak günleri geçince annemler bizi başka bi mahalleye taşıdılar bizde okumanın öğrenmenin mühim bir şey olduğunu öğrendik.

Kendi çapımızda bir şeyler yapar olduk.

Ama inanın o günler geride kalsada insanlar hiç değişmiyor.

Elif aynı elif Hayal aynı hayal.

Değişen yerler sadece.

Ve koltuklar...

Ve üstünde biz koltukta oturanlar...

H.A.

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..