Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nasıl bir gündesiniz..

Nasıl bir gündesiniz..
 

Şöyle bir yazmak istedim, açıkcası pek fazla düşünmedim aslında pek yazmak da istemedim ama işte şöyle bir yazayım dedim, nasılsınız bugün umarım iyisinizdir yine sorunlarınızla streslerinizle, mutluluklarınızla, aşklarınızla ayrılıklarınızla birliktesiniz biliyorum.

Ne onlarsız olabilirsiniz nede onlarla yapabilirsiniz, çalışıyorsunuz sıcak bir gün hemde çok sıcak, yani bu sıcaktada çalışmak çok sıkıcı olsa gerek.

Ama umarım iyisinizdir bir düşünsenize iyi olmayıpta ne yapabilirizki yapıcak başka bişey varmı bir çözüm yolu sunan varmı, evet kulaklarımı açtım sizleri dinliyorum.
Sıkıldınız dimi evet sıkılmakta çokda haklısınız ama malesef birden bire bunada bir çare bulamazsınız.

Yanlızmısınız sanırım yeni biten bir aşk biraz beklemeniz lazım zira aşkın yarası derin olur.

Sosyal faaliyetinizmi yok aaa bu hiç olmadı bunu hiç ihmal etmemeniz lazım.
Müzik dinlemeye ne dersiniz, bence güzel bir çözüm yolu dinlemede sınır yok evde, işte, arabada v.s.

Tamam tamam bunların hepsini denediniz olmadı değilmi olmuyo çünkü, anlıyorum sizi ne yapabiliriz peki değişikliğemi İHTİYACIMIZ var, evet evet işte bir değişiklik lazım...

BİR ÇARE BİR ÇARE BİR ÇARE....

Evet kendimizi kandırmayalım, çarede bizi sorunda biziz neden ve çözüm de biziz...
Bunu düşünüp öyle karar versek ne dersiniz.

Ben verdim ve şöyle bir yazmak istedim.

HOŞÇAKALIN.

 
Toplam blog
: 16
: 1127
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Merhabalar! Ben Ebru. 1988 doğumluyum. Kastamonuluyum. İstanbul'da oturuyorum. Açık öğretım bankacıl..