Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

26 Ağustos '06

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Nasıl bu kadar zengin oldum?

Nasıl bu kadar zengin oldum?
 

"Tenceren kaynarken, maymunun oynar." Sevgi Hanım'ın Babaannesi böyle dermiş.

Siz bu lafı düşüne durun, ben size bir haber vereyim:

Bu kadar ugraş, didin.

50 yil calış, çabala.

Nihayet muradımıza erdik!

Dünyada yasayan yüz insan varsa, zenginlikte baştan onüclerin arasına girdim...

Baska türlü söylersek; Dünyada benden fakir tam tamına 5216349614 insan var.

Benden daha fakir; bes milyar ikiyuzonaltı milyon ücyüzkırkdokuz bin altıyuzondört insan!

Şu Mubasir'in Oglu'nun 50 yılda yaptıklarına bakın! Kücük dilinizi nasıl yutmazsınız? Elli yılda arkasına bes küsür milyar insanı takmıs, takmaya da devam ediyor!

Eger basarı zenginlikle ölçülüyorsa, buyurun siz de ölçün!

Dünyanın en zengin yüzde onüc insanı arasında oldugumu gözlerinizle görün.

Dünyada benden daha zengin kac kisi mi var?

770,796,916 (Yediyüzyetmis milyon küsür...)

Kaynak:

www.globalrichlist.com

Not: Hemen moralinizi bozmayın. Sizin benden daha zengin olma sansınız epeyce fazla! Ben aylık bin dolar gelirle Dünyada bu grubun icerisine girebiliyorum!

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..