Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Nazım'a hasretim

Nazım'a hasretim
 

Nazım' a Hasretim


şile bezinden bir gömlek

yollarını taşıdığın bir çift kundura

başında Anadolu'dan bir kasket

sen memleketine

ben de sana hasret

*

hani nerde Anadolu'da

bir köy mezarlığı

nerde hani

uyarında olacak o çınar

o çınar ki ; seni anar

için yanar

içim kanar

*

ve sırtında bura işi

solgun eski bir ceket

sen çok uzaklarda sürgün

ama yine de

sen burda

tek başına

koca bir memleket

*

ben sana hasret !

*

bin umut

bin emek

NAZIM bu demek

*

sen benim eskimeyen gömleğim

solmayan kasketimsin

sen benim hasretim

sen benim memleketimsin

NAZIM

*

bir gün

ama her gün

her gün

sen, bu yiğit yürek

sen bize lâzım

hasretimiz bitecek

müsterih ol NAZIM

*

ben sana hasret

sen

koca bir memleket

*

sen bizi affet !..

(Doğumunun 111. yılında Nazım Hikmet’e saygılar)

 *muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..