Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nazlım

Bu gün bayram iki bekâr tek başımızayız. Üzülüyor muyum? Asla! Huzur içindeyim. Bazen biraz üzülürsem açıyorum iki damar şarkısı bir Allah diyorum efkârımı dağıtıyorum.

Sen ey nazlım bir kaybolup bir görünüyorsun. Alışmışken yalnızlığa zeytin ekmeğe sen bana hatırlatma sevgiyi aşkı dolmalarla sarmalarla sarıp sarmalanma hayalleri kurdurma bana. Ben dinginliği yaşarken unuttuğum duyguları hatırlatma hani diyor ya şarkıda yıllar yılı gizlediğim duygularım birden uyandı. Mümkünse artık uyanmasın.

Hani iki insan karşılaşır ya mecburen el sıkışırlar sen de öylesin elini belli belirsiz değdirip çekenler gibisin. Ya tut ellerimi hiç bırakma yâ da beni hiç yorma. Kör düğümle bağlanıp hiç çözülmeyecek çözülmeye çalışıldığında daha da bağlanacak bir bağ olmayacaksa istemem kalsın dolmaların sarmaların ve yalan sevgilerin. Ben zeytini ekmeği ve dinginliği seviyorum.

Şikâyetim yok. Hayal kırıklıkları ve acıları yaşamak istemiyorum. Bilgece huzurlu ve dingince bir hayat yeter bana. Huzura vardığımda utanmayacağım bir ömür olsun.

Salih ARIKAN. Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..