Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne çok benzerdi....

Ne çok benzerdi....
 

Babamla ilgili ne çok anım var.
Sadece otoriter babalık figürü değildi ki benim babam.

Ölen her insan babamın bende kalan diğer anılarını da
alıp götürüyor artık...
Özlemim büyüyor. Sakın bu adam da ölmesi derken.
Yaşlılıktan belki, son derece normal olan bir sıralı ölüm daha geldi dün.
Düşünmekten korkar olmayı çok yaşıyorum.

Çünkü babamı da;
onsuz kalırsam mahvolurum diye çok korktuğum bir zamanda kaybettim.
En çok ihtiyaç duyduğum, üzmesem artık adamı da benim yüzümden
hastalanmasa derken...... bir anda ölüverdi.
Oğlumun birinci doğum gününden tam bir ay sonra, aniden geldi, babayı kaybettik haberi.
Ağlayamamıştım bile doya doya.
Aylar sonra, ev sakinledikçe, içime yerleşen his, ''onu çok özledim'' diyordu.

Özledim; şakalarına gülemem artık, aynı fıkraları anlatmana birlikte gülemeyiz bir daha..
''Geri dön baba!!''.. ''Seni bir daha üzmem, söz veriyorum....!!
'Akıllı kız olurum, kimse beni aptal sanmaz, söz..., bir daha o aptal adamın
lafının altında kalmam, ailesine de verecek bir cevap bulurum,
sen dönersen her şeyi düzeltirim, hadi dön..!!''

''Evimizin HÜSNÜ KURUNTU'su sensin.
Annem de, ne çok kızardı sana bozuk muslukları tamir edeyim derken evi su bastırdığında.
Kendisi çok becerikli kadındır. Ama sen ana kuzusuydun sanki biraz.
Babaannemin ilk çocuğu, yani anasının ilkiydin, benim gibi.
Çok bozulurdun, annem beğenmeyince tamirat işlerini.''

''Hele oğlum minicikken, size bırakmıştım ya hani bir kere:
nasıl komik gelmiş sana, koltuğa zorla tırmanışı..
'' Himalaya tırmanma denemesi gibiydi :))'' demiştin.
Çaktırmadan arkasından elinle destek verince sen, koltuğa çıkmayı başarmış.
Yüzündeki zafer ifadesini anlatırken ne çok güldürmüştün beni...''

''Hüsnü Kuruntu ölmüş, haberin var mı??
Günümüzün en kaliteli yerli sitcomunda da oynadı Gazanfer Özcan.
Eminim birlikte izlerdik her Çarşamba, hiç bir bölümü kaçmazdı değil mi?''

''Bir ara içimden, ' ne olur bu adama bir şey olmasın'' demiştim.....
Çok özeldir, çok naif, çok zarif, çok sevgi dolu.Ama inatçı, evhamlı...
Sana benzer.
Senden bir parça daha gitti dün akşam......''

Sıralı ölüm de çok can yakıyor, acıtıyor ve çok özletiyor......

 
Toplam blog
: 66
: 576
Kayıt tarihi
: 26.01.09
 
 

1963 doğumluyum. İngilizce öğretmeliği yapıyorum. 20 yaşında bir oğlum var. İzmir' de yaşayan şan..