Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Siyaset
 

Ne demiştik

Ben ne demiştim? Sol var, solcu yok, demiştim. Şimdi de diyorum ki: Sevda yok. Sevdalı var. Koltuk sevdalısı. Makam sevdalısı. Marka sevdalısı. Bunları çoğaltabiliriz. Uzatmayalım.

Karayalçın CHP'nin Ankara Büyük Şehir Belediyesi adayı. Şunu hemen belirtmek lazım:( Şimdiki başkandan çok daha iyidir. ) Baykal ile Karayalçın anlaşmasında gerçekte neler var bilmiyorum. Bildiğim tek şey CHP'nin Ankara yı bir daha kaybedeceği. Karayalçın bence sevdalı. Makam sevdalısı. CHP deki makamını yitirdi. Makam için SHP yi kurdu genel başkan makamına kuruldu. Oysa CHP ve SHP birleşmişti ve iyi de olmuştu. Bu ülkenin en doğurgan partisidir CHP. Ben diyordumki, bunca yıldan sonra artık doğurganlığını kaybetmiştir. Ama tüp bebek yöntemini unutmuşum. Şimdi birkez de tüpten doğuracak. Ama bebek Baykalın kucağına yakışır mı bilinmez. CHP ve Karayalçın Ankara'yı alırsa Karayalçın CHP de mi kalacak, SHP ye mi dönecek? Bence bunun şimdiden açıklanması en doğru olanıdır. İnsanlar kime oy verecekler. CHP ye mi? Karayalçına mı? Bunun bilinmesi lazım. Karayalçın SHP ye döneceğim derse CHP liler oylarını ona verirler mi? Ben seçimden sonrada CHP de kalacağım derse, bu kez SHP liler oylarını verirler mi?

Bana göre Baykal- Karayalçın anlaşması yanlış. Doğru olanı yeni ve yakışır yeni bir başkan adayı olmalıydı. Bizde parti yandaşı olmak birazda futbol takımı fanatikliğine benzer. Hele yaşları 50 nin üstünde olanlarda bu daha da belirgindir. Son zamanlarda ATATÜRK Fenerliydi yok Beşiktaşlıydı tartışmaları var. Ama bilinen bir şey var o da CHP li olduğu. Ben fanatik biriyim....

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..