Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '19

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Ne Diyeceğimi Şaşırdım

Amasya'dan öncelikle selamlar gönderiyorum.

Az önce yaşadığımı paylaşacağım. Durakta araba bekliyorum, özel araç durdu herhalde yanımda benim gibi otobüs bekleyen iki kişi vardı onları almak için diye düşünürken. Aracında ne kadar çöp varsa hepsini boşalttı. Yaşı 29 belki 33 arası..."Ne yapıyorsunuz" dedim. "Belediye çöpçüsünün işi ne toplasın" dedi.

Bu sözü söyleyen insana ne söyleseniz kar etmez. Bende çöplerimi ceplerimde, kol çantamın bir bölmesi var orada biriktiryorum. Eve gelince bende sokaklar yerine çöp torbasına atıyorum.

Bu gördüğüm manzaralar beni derinden yaralıyor.

Nasıl davranacağımı bilemiyorum, çalıştığım firmanın yurt dışında toplantısı ve ürün eğitimi vardı. İnsanlar sokaklara kesinlikle çöp atamıyorlar, para cezaları yüksek. Artık onlarda o bilinç yerleşmiş. ÇÖPLER SOKAĞA ATILMAZ ATILMAMALI diye...

İnşallah o günleri bizlerde görebiliriz!

 

Sağlık ve varlık olsun

 

 
Toplam blog
: 29
: 81
Kayıt tarihi
: 22.11.19
 
 

Dünya dolu malın olsa neye yarar!!! ..