Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Ne haber aşktan

Ne haber aşktan
 

Rüya’dan uyanmak gibiydi yokluğun ağır ağır çekip gidecekti bu aşk benden ardına bakmadan çekip gittin ayıp ettin sen bu aşka. Biraz ayrılık deseydin daha çok tutunurdum halbuki sana. Körebe  bir aşktı benimkisi, yaprak dökümü gibi yok oldu. Yüreğim  dayanmadı halbuki. Dayanamam dedim  yas tuttum ardından.

Herkesin bir öykü’sü olur ya ben en çok seninkini dinlemeyi severdim. Büyük insan demiştim halbuki, yorgun’duk biz bu aşkta dön demeye gücüm yoktu. Sen isen dedim olmadı Yan Sen  dedim. Körebeydi oynadığımız oyun sen  rastgele dedin ben ise böyle olacağını bilmezdim,bahar gözlüm’ dün halbuki. Zilzurna sarhoş olmak istedim efkarlıyım  bu gece,vazgeçmedim hiçbir zaman aşk lazım demeden.

 Sen benim bitmek bilmeyen sevdam’ dın.Kurşun Renkleri’nde solup gittin. Bense ardından bakakaldım bende bıraktığın aşkın ile beraber,çare aradım derdime halbuki her kapıda seni buldum seni kaybettiğim her anda. Hüzünler çökmüştü yüreğime dayanmalıydım bu aşkta son demlerini yaşarken bende kayboluyordum halbuki, sende yok oluyordum biliyordum. Gözümü kapattığımda karşımda sen vardın baş etmesi nasıl bir durumdu bilemiyorum, güçsüzdüm gücüm yoktu dayanamam demiştim sana. Ardına bakmadan gitmiştin ne sesimi duyuyordun ne ellerimi tutabiliyordun, bense sadece bakıyordum ardından,susuyordum.

Aşktı bu aşkta yanma zamanlarımdı ben yanıyordum sen öylece karşımdaydın, ben kavruluyordum aşkta sen ise biraz ayrılık demiştin. Kül olmam lazımdı yeniden tutunabilmem için aşkı küle dayattım,hamdım,piştim ve yandım.

İlknur AKPINAR
12 şubat 2011 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..