Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '09

 
Kategori
Güncel
 

Ne Mutlu Türküm Diyene!..

Ne Mutlu Türküm Diyene!..
 

Bundan Rahatsız olanın, bu ülkede işi ne...


Türkiye cumhuriyeti'nin kurucusu, büyük önder ATATÜRK' ün sözü sırrı sakık istedi diye değişecekse, geçmişimizle övüneceğimiz birşey kalmadı demektir.

Cumhuriyet'in kurulduğu tarihten bu yana bu özgürlük sloganı var. Dağa, taşa yazılmış. Sırrı Sakık kim oluyor da değiştirmeye kalkıyor. O yazı bu topraklarda kürt, türk, çerkez doğusundan batısına bütün halkın akan kanlarını temsil ediyor.
Bu ülke, TÜRK CUMHURİYETİ olarak kurulmadı. TÜRKİYE CUMHURİYETİ olarak kuruldu. Türk ve Türkiye arasında' ki fark açıkca ortada. TÜRKİYE 'de kastedilen, çoğunluk Türk ve çeşitli meshepler' den olan halk topluluğu değilmi? Bu gerçeği hiç bir güç değiştiremez. Bu güç, bu ülkeyi yönetenler olsa bile...

Ne demek beyler, bu taviz niye. Ben türkmenim. Benim'de bir dilim var. Ben de türkmen Tv. kurmak istiyorum. Benim çocuklarım TÜRKMEN'ce okusunlar. Bacanağım YÖRÜK. Neden o YÖRÜK tv. kurmasın. Bu ülkede hakların daha fazlasını YÖRÜK EFE' lere verilmesi gerekir. İstanbulun çoğunluğu ERMENİ. O da bu ülkenin evladı. Ve benden daha fazla Türk. Onun hakkı değil mi ERMENİ TV. Onunda çocukları Ermenice okumak istiyor. O'da yazmak istiyor ne mutlu dedemin topraklarında yaşıyorum diye. Alevi'ler bu ülkenin evlatları. Ya romanlara ne demeli? bu ülkenin, neşe kaynağı, en şen ve şakrak insanları. Azımsanmayacak kadar nüfusa sahipler. Bu ne yahu cılkını çıkardınız ülkenin.

DTP Muş Milletvekili Sırrı Sakık, devletin yeni Kürt Açılımı'na olumlu yaklaştıklarını belirterek , "Mardin'deki katliamın ardından Bilge Köyü'nden Mardin'e dönerken dağlarda ‘Ne Mutlu Kürküm Diyene' pardon özür dilerim ‘Ne Mutlu Türküm Diyene' yazılarını gördük." dedi. Bu sözlerle Sakık, resmen Türkiye Cumhuriyeti ile alay ediyor. Ve başbakan ile cumhurbaşkanımız sessiz kalıyorsa ben sokakta TÜRK'üm demeye korkar hale geleceğim.

Bir kere "açılım" ne demek?.. Yıldırma politikasının adı açılım mı oldu.

Hangi bir Kürtten ayrı haklara sahibim.

Hangi bir yasa bana verdiği hakkı kürte vermemiş.

Biz Türkler ve Kürtler bir arada yaşıyoruz. Sen Türk'sün ben Kürt' üm kavgamız olmuş mu? Halk arasında olmayan ayrım neden varmış gibi gösteriliyor.

Sayın milletin vekilleri: Sizleri biz ortalığı karıştırın diye seçmedik. İçinden çıkamıyorsanız terk edin. Evet bunu rahatlıkla söyleyebiliyorum. Hiç olmazsa benim kadar okuyanınız çıksın oralara. Cahile kalem vermişler, o da toprağa gömmüş fidan diye. İki tip millet vekil var:

1-) Devleti için ailesini dahi tanımayan...

2-) Varlıkla milletvekili olmuş, cebini hala doldurmaya calışıyor. Para ver satın al ülkeyi.

Nedense türk toplumu olarak, içinde ülke aşkı olanları değilde hediye verenleri ve göz boyayanları seçiyoruz. Evet bunu biz yapıyoruz.
Bir gün birileri çıkıp "arkadaşlar Türkiye cumhuriyeti Devleti tektir. İlelebet öyle kalacaktır" diyebilen bir başbakan kısa zamanda gelmazse haritayı da çizecekler, bizi de.
Buradan Kürt Kardeşlerime sesleniyorum:
Eğer cahil kaldıysanız sorumlusu siz değil sizleri yönetmeye çalışanlardır.
Yavrularınız dağlara çıkmışsa sorumlular hala sizi kandırmaya devam ediyor.
Kan davası korkaklıktır. Korkak insan cinayet işler.
Senin benden farkın yok. Devlet bana verdiğini sana da verir.
Birileri yıllardır çocuklarınızı kandırarak onlara çinayet işlettirip, onların sırtından para kazanıyor. Kaçakcılık' tan ve vurgunlardan kazandıkları paralardan fakir bir kürt kardeşimize bir ekmek almış mı?
Oysa, sizin çocuklarınızı kullanıyorlar yazık değil mi?..
Aldatmacalara kanmayın. Kimse sizin haklarınızı savunmuyor. Herkes kasayı doldurmanın peşinde. Kürt kim, Türk kim. Hikaye bunlar. Hikaye izlemekten ya da okumaktan hoşlanıyorsanız, bu ülkede büyük yazarlar var. Onların yazdığı kitapları okuyun, dizileri seyredin. Çok daha iyi olur.
BU ÜLKE HEPİMİZE YETER...

 
Toplam blog
: 19
: 672
Kayıt tarihi
: 13.02.09
 
 

BEN NE DUVARLAR GÖRDÜM, HEP YIKILDILAR.    ..