Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Ne olur anne (Ben bir meleğin kızıyım!)

Doğduğum günü hatırlıyor musun anne?

Göz yaşlarımla seviniyordun

Yumuk gözlerimi dünyaya açtığımda

İlk sen tuttun ellerimi

Hiç bırakmazsın sanmıştım

Bir ömür boyu yanımdaydın sanmıştım


Yanılmışım oysa

Benden sonra bir melek olup

Uçacağını bilseydim göklere

Açmak istemezdim gözlerimi

Sensiz kalacağım bir dünyaya


Şimdi sen yoksun anne

Resimlerin var bende

Her gece öpüyorum seni uyumdan önce

Rüyalarımda beni sımsıkı sar diye

Dua ediyorum her gece


Yanına gelmek istiyorum anne

Küçük ellerimi tuttuğun gibi

Şimdi de tut istiyorum

Hiç bırakmamak üzere


Ama, ama ben de büyüdüm anne

Benim de sevincim oldu miniğimin gözyaşları

Onlara söyle anne

Şimdi olmasın ne olur

Şimdi gelmeyeyim yanına

Minik meleğimi bırakmayayım tek başına


Ben biliyorum anne

Çok zor bu hayat tek başına

Ben öğrendim ama

O öğrenemez anne


O minik elleri ben tutmalıyım

Saçlarını örüp okula göndermeliyim

Sonra çocuklarına ben bakmalıyım

Şimdi sırası değil anne

Lütfen söyle onlara

Şimdi sırası değil


Ne olur zaman verin bana

Daha çok erken

Hayata hazırlamalıyım onu

Ben sensiz bir hayata yabancıydım

O olmasın anne


Sana gelmeyi o kadar istediğim yıllardan sonra…

Şimdi yalvarıyorum

Ne olur alma beni yanına

Küçük meleğime bağışla

Ne olur anne… Anneciğim !!!

(BU şiiri ben yazdım. Okulda bir analitik geometri dersinde.Hani olur ya böyle duuygu yoğunlukları, ilham perileri... işte onlar uğramıştı o gün bana... Bu benim ilk şiirim, benim için çok değerli: konusuyla, hikayesiyle... Umarım beğenirsiniz...
Kasım ayında yazdığım bu şirri anneler günü için sakladım sizlere, özellikle de bitanecik annelere... Ve şiirimi önce kendimi anneme, sonra annemi doğurup yetiştirdiği için anneanneme ithaf ediyorum.)

Şiirimi dinleyen ya da okuyanlar bu şiiirin benim başımdan geçen bir olay üzerine kurulu olduğunu düşünüyolar. Allah korusun, bitanecik annem yanımda, sapasağlam, meleğimm benimle. Bu konuda endişe etmeyin. :)

BEN ANNEMİ ÇOK SEVİYORUM!!! O benim annem , o benim arkadaşım, o benim sırdaşım, o benim meleğim, o benim Nevin'im... Benim annem bir melek ve ben de bu meleğin ilk göz ağrısıyım!
Seni çok seviyorum annneee!!!! Sen benim için çook ama çook değerlisin! Hiçbir zaman seni yalnız bırakmıcam söz veriorumm!!

Ve bütün anneler ve tüm okuyanlar yorumlarınız ve düşünceleriniz beni çok mutlu edecektir. Okulumuzun Şiir gününde bu şiirimi okuyacağım bütün velilere, öğretmenlerime ve arkadaşlşarıma. Dinleyenler ve siz okurlarımın düşüncelri benim için çok değerlidir. Şimdiden teşekkür ederim.

Bütün annelerin anneler günü kutlu olsun!!! hepinizi çok seviyoruz!!

 
Toplam blog
: 11
: 1135
Kayıt tarihi
: 10.11.06
 
 

16 yaşındayım. Antakya'da oturuyorum. Hatay Osman Ötken Anadolu Lisesi ikinci sınıf öğrencisiyim. Ha..