Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Ne Yazar

Ne Yazar
 

alıntı


duymasan umurumda mı sevdan
sevmesen bana ne
ben severim işte böyle
sevildiğini bilen duymasa
ne yazar?
severim işte..
Belki aklı başka bir işte
uğrar bir gün dönüşte
uzun voltalar atarım gönül koridorlarına
aklımı dağıtırım bin hayale
yazmasa okumasa ne yazar
duymasa bile
ben severim işte.
seviyorum dedim ya inadım
geri dönemem, ben sözümün eriyim
adamım adam...
nalıncı keserine tutuldum
bir yalana vuruldum
goya gözleri yeşil
goya yakar mış!
yalan...
ama, olsun ben adamım adam
sevdim dedimse, sözümdeyim
sanma ki, gözünden bir beklentim var
sedalarıma “harem” diyene
güldüm daha dün
Ne bilirsiniz adam yüreği
ne demektir?
Sevdalarım “harem” öyle mi...
tuh be...
Onlar “canlarım” dedim
bir eğri buğruya
sen duyma sen dinleme
okuma allahını seversen bunu
sana da “haremde cariye” derler sonra
sen öyle sanma
okuma,
git bildik sevdalarına.
yakmanı beklerken ayazın vurdu
taş kesti fildişi kulemi
bilmesen ne yazar,
okumasan, duymasan
ben yine severim,

işim bu
sevdalarım binlerle bin...
on üzeri bilmem kaç bin
yüreğimden in
bildik trenlere bin
adam gibi adamım ben severim
ve söylerim, bilmesen de bil
Ne yazar
duymasan, umurumda mı?...

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..