Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Ne zaman aklıma düşsen

Ne zaman aklıma düşsen
 

Ne zaman aklıma düşsen, dudaklarında solurum sıcak ekmek kokusunu, dağların dumanını seyreder gibi seyrederim ve uzun dehlizlerde seni aramaklı gibi kıvrımlarına başı boş salarım kendimi. Ne akıl kalır nede idrak edecek fonksiyonlarım algılar seni. Nefesin olur, uyurum gözyaşının hasret istasyonlarında.

Ne zaman aklıma düşsen, ayak izlerim ele verir beni. İsmini yazacak olurum, ellerim ismine dua kalır. İşte o an sensizliğe bir of çekerim, dağlar of çeker. Erciyesin karı erir, Talas kudurur.

Yanarım ve dağlanır tüm vücudum. Harabe şehirler gibi talan olurum. İşte ben seni böyle özlerim aklıma düşdükce. Beni merak etme, ben hala özlemindeyim. Özünün benliğini beklemekteyim.

Önder ÖZTÜRK

07 Ağustus 2008
15 : 13

 
Toplam blog
: 30
: 240
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

Belki de bir insan için yazması en zor şey bu olsa gerek. Erciyes Üniversitesi mezunuyum. Özel bir ş..