Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne zaman öleceğinizi bilseniz ne yaparsınız?

Ne zaman öleceğinizi bilseniz ne yaparsınız?
 

Son zamanlarda adından oldukça bahsettiren Yeni Ahit filminin konusu tam olarak da böyle! Gerçek üstü bir komediyi konu olan filmde Tanrı kızı ve karısıyla bir apartman dairesinde yaşamaktadır.  Bir gün babasının bilgisayarını ele geçiren Ea (Tanrı'nın kızı) bütün dünyayı bir birine katacak bir bilgi sızdırıyor. Küçük kız dünyada yaşayan insanların
ne zaman öleceğiniz gösteren bir kısa mesajı harekete geçirerek telefonlara gönderir.


Tüm mevzu da buun üzerine çıktı. "Ne zaman öleceğinizi bilseniz ne yaparsınız?"

Benim aklıma pek bişey gelmiyor ben biliyorsam herkes biliyordur. Herkes biliyorsa sevdiklerimde biliyordur ve belkide bir çoğunun son nefesine tanık olacağım. İşin bu boyutu canımı yakmaya yetiyor. Daha fazlasını düşünemiyorum. Yani ben ne yaparım bilmiyorum.

Peki siz ne yaparsınız?

 

 
Toplam blog
: 13
: 317
Kayıt tarihi
: 02.09.15
 
 

PembeNar içerik Editörü ..