Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Neden blog yazıyorum?

Neden blog yazıyorum?
 

Sevgili Nilüfer'in MİM ledikleri arasında, kendi ismimi göreceğimi hissettim... Sayfasını açtığımda , yanılmadığımı anladım....

Nilüfer'i sadece yazılarından tanıyorum...Ancak çok sevdiğim bir blog yazanıdır...Beni düşünmesi ise , bana göre bir incelik....Teşekkür ediyorum...

Neden blog yazıyorum ?

Diğer blog yazan arkadaşlarımız gibi , ben de ; içimdeki duyguları yazarak ifade etmekten, büyük keyif alıyorum....

En büyük sıkıntım , dilbilgisi kuralları....Bilmiyorum belki de matematikçi olduğumdandır ...Matematik anlatırken , problemleri çözerken , noktalama işaretlerine hiç gereksinim duymadım...Sadece benim için önemli olan problemin anlaşılmasıydı...

Defterlere , kağıtlara yazmaktan bıktığım anda, blog kardeşliği ile tanıştım...

Ancak, duygu ve düşüncelerimi tam olarak ifade ettiğim , keyifle yazdığım yazılarım , sık sık editörler tarafından onay verilmediğinden, yazma isteğim zaman içinde yok olmaktadır...

Kısaca blog yazmamın nedeni ; Duygu ve düşüncelerimi ifade etmekti...Fakat burada sanal da olsa güzel arkadaşlıklar beni çok mutlu etti...Yorumları okumak ise, ayrı bir keyif...Ben en çok şiir yazmayı seviyorum...Kitaplığımın büyük bir bölümü diğer kitapların yanısıra , şiir kitapları daha ağırlıkta...

MİM leme sırası bende sanırım....

Haydi arkadaşlar lütfen neden blog yazdığınızı yazar mısınız?

1- ŞERİFE MUTLU

2- SENNUR

3-SAKURA

4-YAPUKAY

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..