Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '08

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
 

Neden yurtdışında dil eğitimi?

Neden yurtdışında dil eğitimi?
 

izmir censu yurtdışı eğitim danışmanlığı


Türkiye'de İngilizce ve diğer dillerde eğitim veren birçok kurum varken neden dil eğitimini yurtdışında almalıyız sorusu birçoğumuzun aklına takılmıştır. Türkiye'de İngilizce veya diğer dillerde eğitim veren çok iyi kurum ve kuruluşlar bulunmaktadır, fakat bir dili en iyi şekilde öğrenmek için o dilin konuşulduğu ülkede bulunmak en ideal olanıdır. Türkiye’de öğrenilen dili yurtdışında pekiştirmek gerekmektedir.

Yurtdışında dil eğitimi görmenin gerçek avantajı; öğrencilerin etraflarında gün boyunca konuşulan İngilizceyi veya diğer dilleri doğal ortamlarında duymaları ve sınıfta öğrendiklerini dışarıda uygulayabilme olanağıdır.

..

Türkiye'de bir dil programına katıldığınız zaman eğitimcilerin hepsi yabancı uyruklu dahi olsa ve sürekli yeni öğrendiğiniz dili konuşuyor olsanız da kurstan dışarı adım atar atmaz kendinizi Türkçenin içinde bulursunuz.

Fakat yurtdışında durum çok farklı! Kursta, sokakta, evde sürekli o dili konuşmak zorunda olduğunuz için hem dil bilgisi hem de pratik imkanınızı arttırarak ülkenize döneceksiniz.


Neden ikinci bir dil öğrenmelisiniz?

· Kültürler arası ilişkiler ve farklı bakış açıları yakalayabilmek

· Kariyerinizi zenginleştirmek için

· Kelime bilginizi ve dile hakimiyet gücünüzü arttırmak için

· Kritik ve üretken düşünme kabiliyetinizi arttırmak için

· Yurtdışında seyahat ve eğitim imkanlarınıza zemin hazırlamak için

· Bugünün ve geleceğin dünya çapında ekonomisinde etkili bir şekilde rekabet edebilmek için

· İş bulma şansınızı arttırmak için

· Dünya ticaretini yakından görebilmek için

 
Toplam blog
: 3
: 487
Kayıt tarihi
: 27.10.07
 
 

İzmir- Censu yurtdışı eğitim danışmanıyım. İngiltere, Malta dil okulları ile Work and Travel program..