Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Neden

Neden
 

İnsanlığın sabrı nereye kadardır
Sabır denilen şey neyden sonra taşar
Sevgi doyulan bir şey midir
Emekler hep boşuna mıdır
Hizmet hep boşuna mıdır
İnsan neden evlenir
İnsanın yari olmak zorunda mıdır
Yarmi yari bulur
Yoksa Yaradan mı yari buldurur
Yoksa herşey kendiliğinden mi olur
Günü gününe uymayan insanla nasıl yaşanır
Kendi başına buyruk adama nasıl katlanılır
Agresifliğim onun yüzünden midir
Yoksa zaten agresif miyim
Nerede ne zaman olacağını neden bilmez yar
Olması gerektiği içinmi orda
Yoksa olmak istediği için mi orda
Çokmu kuruntu yapıyorum
Çokmu deşiyorum
Yoksa beni çok mu ihmal ediyor
İhmal ettiği içinmi yazıyorum
Ona söyleyemediğim için mi yazıyorum
Söylesem kavga mı çıkacak
Çıksa büyüyecek ve sonuç
Ben onsuzluğa mı katlanamıyorum
Bir haber vermesi yeter halbuki
Bu onun farkında değil mi
Neden
 
Toplam blog
: 28
: 684
Kayıt tarihi
: 13.01.09
 
 

İçimden geldiği gibi kendine özgü duygularımın, hislerimin satırlara özgürce yer bulabileceği kimsen..