Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Nedim Orta anısına (2) Gürültüleri Büyütmek

Nedim Orta anısına (2) Gürültüleri Büyütmek
 

Ağustos 1976 sayı:12 aylık sanat ve düşün dergisi ÇAĞ adlı dergisinden alıntıdır.

GÜRÜLTÜLERİ BÜYÜTMEK

Hepside küçüktü gürültüleri büyüttüler önce

Kalabalık parklarda kalabalık oyuncaklarla

Ölüm nereliydi? yokluk kim?

Iraktı düşünce tahta atlardan öte

Miki Mavs en büyük doyumları

Bill Eliot Tarzan ve Jane

Hepsi de yarının görüntüsüne yabancı

Yokluğu dişliyorlardı ya yetersiz

Yürüdüler diz boyu sessiz ve şarkılarla

Hepside geçmişi unutup yarına

Oyuncak yalnızlığında büyük kalabalıklarla

Ölümü bildiler yokluğu ne büyük

Büyüdükçe bilinçli düşünceli

Öldü Tarzan'ları yarınlarla

Hepsi de büyüdüler gürültüleri büyüttüler sonra...

Nedim ORTA

 
Toplam blog
: 28
: 920
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

Merhaba ben 1965 doğumlu Nedim ORTA oğlu Emin ORTA. Milliyet Blog' a yıllar önce birşeyler yazmaya..