Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '06

 
Kategori
Sosyoloji
 

Nedir bu öfke!

Nedir bu öfke!
 

Herzamanki gibi okuldan eve dönmekteydim. Tramvaydan indikten sonraki 15 dakikalık yolumu almaktaydım. Yolda yürürken insanları incelemeye bayılıyorum. ve incelerken bir çok olaya şahit oluyorum.

Bu seferki yüreğimi çok incitti. Önce çığlıkları işittim, ürperdim. Karşı tarafa bakmamla o iğrenç sahneye tanık oldum. Bir anne (tabi ne derece annelik duygularına sahip, meçhul!) çocuğunu sopayla evire çevire dövüyordu.Zavallı çocuğun çığlıklarını duymalıydınız. Oldukça cüsseli olan anne bütün gücünü kullanıyordu çocuğun üzerinde....

Şaşkınlıktan kalakaldım.Elimden birşey gelmedi. Sonra o ürpertici çığlıklar yerini sessizliğe bıraktı.Tabi dayak bitmemişti, küçük çocuk ağlayarak apartmana kaçtı, tabi hırsını alamayan anne de ardından... Evde neler yaşandı bilinmez (sokakta bunları yapan evde neler yapar siz düşünün) ama o görüntüyü silemiyorum hafızamdan.

Bu canilik nedir, nedendir? Küçük çocuklar ne yaparlar da böyle karşılık görürler? Biraz insan olmayı öğrensek ne mutlu bizlere diye düşünüyorum...

 
Toplam blog
: 2
: 395
Kayıt tarihi
: 10.08.06
 
 

Hayattaki en güzel ifadenin gülümsemek olduğuna inanıyorum. 19 yaşında üniversite öğrencisiyim. Maki..