Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Nefes alamıyoruz !...

Nefes alamıyoruz !...
 

" Adamın biri birgün kendini asmak için ipin bir ucunu ağaca bağlamış diğer uçunuda beline dolamış, onu gören biri sormuş.

-Ne yapıyorsun orada,

-Görmüyormusun kendimi asıyorum.

-İyide boğazına dolaman gereken ipi, neden beline

-Denedim ama o zamanda nefes alamıyorum."

Bizim dün yazmış olduğumuz yazıda vücudumuzun kendi sistemi içersinde ne kadar harika bir şekilde çalıştığını gördük. Çok sükür ki bizler o sisteme müdahale edemiyoruz.


Trafiğin yarattığı smok hava kirlenmesi!..

Fabrika atıkları, zehirli variller .Ve solunum yollarında açacağı zararlar.

Çarpık yapılaşma neticesin de yeşil alanların yok olma derecesine gelmesi. Hafta sonu piknikçiliği. Kırsal alandaki andızların halen yakılması kaybolan ormanlarımız.

Siyasi düzen de belirsizlikler, toplumun gittikçe hırçınlaşması, iş hayatımızda ki belirsizlikler. Eğitim devresini bitirdikten sonra ki karamsarlık. Nefes alamıyoruz.

Bu yapay işlevin kahramanları bizler değilmiyiz. Bendeniz iki örnek geçtim. Gerisi size kaldı sizi nefes almakta zorlıyan ne ki ?
Saygılarla.

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..