Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '13

 
Kategori
Magazin
 

Nejat İşler "Rüzgâr" Olamamıştı zaten

Nejat İşler "Rüzgâr" Olamamıştı zaten
 

Jack/Rüzgar


Revenge Dizisi Amerika'da 2011 yılında yayınlanmaya başladı. 29 Eylül 2013 'te de 3. sezonu başlayacak olan bir dizi. Bildiğiniz gibi İntikam bu diziden bire bir uyarlandı. İntikam'dan önce Revenge'in ilk sezonunu izlemiştim. O nedenle de, bizdekini izleyince o tadı pek  alamadım. İzlerken sürekli karşılaştırmalar yaptım. Genelde incelediğimde uyumluydu karakterler, iyi kopyalamışlar diye de düşündüm. Özellikle Engin Hepileri çok başarılıydı, Hakan Eren karakteri ile sanki Nolan Ross'tu. Ama, Nejat İşler'in canlandırdığı Jack yani Rüzgâr çok eğreti duruyordu. Nejat İşler'in "Aliye"deki performansı nerde, bu dizideki nerde! O çarpık gülüşü burada işe yaramadı. Orjinalindeki "Jack" gibi olamadı. Belki kendisi de bu yan rolü sevmediği için kendini veremedi bilemiyorum.

Nejat İşler'in diziyi bırakma gerekçesini okuyunca çok güldüm açıkçası. Mutsuz olduğu için diziden ayrılmış ayrıca, Dallas tarzı dizilerin kendi ideolojik görüşüne uymadığını ifade etmiş. Ben de soruyorum ona, hiç mi izlemedin orjinalini dizinin, burada rol almadan önce? Ben bile merak ettim İntikam'ı ve oyuncuları duyunca, daha dizi başlamadan orjinalini izledim. Sonradan mı aklın başına geldi. Açık ve seçik olarak ortaya nasıl bir dizi çıkacağı belliyken.

Bence ayrılması da iyi olmuş. Zaten "Rüzgâr" rolüne uymamıştı. Bu rolü şimdi Yiğit Özşener oynayacakmış. Belki de bu rolün hakkını O daha iyi verir. 

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..