Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Neler neler anlatır

Neler neler anlatır
 

Alıntı


Peşin sıra yılları kaldırıp içe kattım 
Dua etmez, otağım inler meler anlatır
Esrik buldum solları daldırıp hiçe attım 
Kıvrımısın dudağım neler, neler anlatır!
 
Bir türlü kapanmadı bende yürek yarası
Kimi zaman gül dikti şımarıp durdu densiz
Neden zalim anmadı ruhum direk karası
İnat değil mi? Sekti beni yordu nedensiz!
 
Gönle mıh çaka çaka nere kadar varılır?
O'dur çarem dedikçe od candım içim yandı
Dar sinem, yoşuk yaka gidip keder sarılır
Fail boyun eğdikçe pir sandım geçim kandı!
 
D/üzenine inanıp bentten gidendi şair 
Aşkta bütünlük nerde ahdım olsan başlar mı?
Ebced harflerden yanıp savruk yitendi şiir! 
İşte, yakıldın serde mihrim bulsan taşlar mı?
 
 
http://www.edebiyatevi.com/yazi/144454_neler-neler-anlatir.html
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..