Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Nelere güleriz?

Nelere güleriz?
 

Kopyala Yapıştır!!!


Nelere Güleriz? Bunu düşündüğümüzde ilginç sonuçlar çıkıyor ortaya!

Derinden bir düşündüğümde bakın neler geldi :

*Herkesin yaptığı ve inkar ettiği bedensel işlevler var; örneğin "pırt "yapmak! bakın adını bile söyleyemiyorum, çünkü aslında böyle bir şeyi kimse yapmaz! Ses ve koku var, görüntü yok! hepimiz buna çok güleriz.

* Başka insanların düştüğü zor durumlara; pantalonunun fermuarı açılmış erkek bir öğretmeni ders anlatırken kaç öğrencisi kıkırdamadan dinleyebilir?

*Tuvaletten çıkarken eteğinin arkasını indirememiş, 120 kiloluk bir kadına koşarak- "eteğinizi düzeltin " demeden önce nasıl gülünmez?

*Ben kendime çok gülerim, yaptığım şaşkınlıklara; ağız spreyini koltuk altıma, deodorantımı da ağzıma sıktığım sabah, derse geç kalmamak için acele ederken, düşünebiliyor musunuz tüm gün neler hissettiğimi?

*Sayın başbakana tavsiyem siyaseti bırakıp stand-up yapsın, çünkü çok komik!

*Kara mizahın devlerinden Aziz Nesin yalnızca ülkemizde olan olayları kaleme alıp, hem güldürmüş, hem de düşündürmüştür. Çetin Altan'ın yazıları olağanüstü güzel ve düşündürücüdür. Haşmet Babaoğlunu'da çok beğenmeye başladım. Çok değerli isimler var yazamadığım, onları yürekten kutluyorum; beni buradan kovarlar ne kadar uzun yazılar yazıyorsun diye sonra!

*Uzun lafın kısası gülüyoruz, ağlanacak halimize, bu arada gaz varsa salın !!! Basın kahkayı arkasından şu yalan dünyada!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..