Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Nerdeyim

Nerdeyim
 

Sabaha karşı otobüs durdu
Şöför muavini dürttü kalk uyan bak vakit geldi
Bir dört yol ağzında çakıldık kaldık
İndim, muavin arkadan valizi verdi.
Ve çekti gitti otobüs bir yalnızlığa
Ben dört yol ağzında kaldım,
Derin bir düşünceye daldım…
Herhalde bu taraftadır diye yürüdüm
Bavulum ağırdı, omzuma aldım...

O zamandan beri yürüyorum
Nereye gidiyorum, ben de bilmiyorum.

Eğer oraya bir varırsam
Aradığımı bir bulursam
Her halde burada bir bilen vardır
Evinin kapısını çalarsam
Elimi yüzümü buz gibi suyla yıkarsam
Canlanacak bütün vücudum
Artık göreve hazırım
Sana hayatımı anlatabilirim

Yürüdüm yürüdüm, doğru yürüdüm
Biraz sonra bir buluta büründüm
Nereye gittiğimi bilemiyorum
Kurt sesleriyle gittikçe bileniyorum
Eğer oraya bir varırsam
Sana hayatımı bir anlatırsam
Herhalde her şeyi anlayacaksın
Geçmişten bir şeyler hatırlayacaksın.

Çoktan beri öyle yürüyorum
Göklerde miyim, yoksa doğru yolda mı,
Doğrusu bilemiyorum.

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..