Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Neredesin ?

Ben hep aptal bir kız olarak kalacağım aklında, çünkü; hiç sana karşı kullanmadım zeka mı hep saf olmak istedim senin yanında, o eksikliğimi sen tamamla istedim gerçekten saf olduğumdan değildi o saflıklarım, yalnızca hiç kimseye göstermediğim yanımı senin görmeni istemiştim. Sen beni hep salak sandın ama bilmiyordun, bilmiyordun işte sevgilim o saflıklar sana olan sevgimin en büyük kanıtıydı, sen bilmiyordun, eğer sen en saf halimi sevseydin, sevebilseydin öyle bir yüreğe sahip olsaydın, yani tanrı seni benim yarım kalan tarafım olarak yaratmış olsaydı, asla kaybetmeyecektik aşkımızı ben asla vazgeçmeyecektim senden yüzümdeki gülümseme, kalbimdeki kan olacaktın. Ama sen öyle bir halde bırakıp gittin ki beni ne kalp kaldı, ne gülümseme şimdi kim gelse yüreğime geri çeviriyorum, avaz avaz bağırıyorum en sessiz çığlıklarımla ve lanet olsun ki ben hala seni düşünmekten alamıyorum kendimi. Peki sen biliyor musun benim sana ne gözle baktığımı, senin bakıp da göremediğin pek çok şey vardı ya BİZ gibi mesela, işte ben bakıp göremediğim şeylerin, senin hayalini kuruyorum, sende yaşıyorum, her nefes alışımda bir kez daha yanıyorum ama biliyorum ki aldığım nefes seni bana geri getirecek günler hatrına..

Ama şimdi...

Sensizlikle aramda nasıl bir yokluk var bilmiyorsun, en çirkin halini bile özledim desem ya da güneşin doğmasını bekleyen bir ay çiçeği olduğumu düşün benim kendini de güneş yap gökyüzünün maviliğinde, bulutlardan gösteremiyorsun bana kendini ve ben bir türlü dönemiyorum sana ama beklediğim şey de sensin, işte böyle birbirine dolanmış milyonlarca ip gibi hayatım, kime dönsem yüzümü güneş değil de bir ışık olduğunu fark ediyorum sonra tekrar eğiyorum kafamı tekrar ve tekrar hayal kırıklıkları yaşıyorum. Kırıldıkça dökülüyor yapraklarım hala, sana dönmek için çabalıyorum ama biliyorum ki senin bulutlardan kurtulmaya hiç niyetin yok o yüzden umutsuzluk denilen şeyi çok iyi anlıyorum, küsüyorum sana ama gelmezsen ölürüm onu da biliyorum, öyle bir yer de duruyorsun ki ne dönmeye gücüm kaldı artık ne de döndürmeye ve son bir sorum var sana bulutların arkasına sığındığından beri aklımda olan.

Kim ne ekerse onu biçerdi hani, ben seni ekmiştim ömrümün her tarafına neredesin ?

 
Toplam blog
: 19
: 208
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Öğrenciyim, sosyal yaşamdaki olayları kaleme almak beni rahatlatıyor. ..