Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kürkçü dükkanı

Ve sen geceleri hayalini kurup yüzümde aptal bir gülümseme oluşturan tek adamdın, sen aynaya baktığımda gördüğüm, gökyüzüne baktığımda ellerimi açıp tek şükrettiğim insandın sen beni mutlu edebilen her şeye rest çekebilirdin benim gözümde bu kadar güçlüydün. Her küçük kız çocuğu babasını kahraman yapar ya büyüdükçe sen oldun benim tek kahramanım sadece sevgilim değildin seni bu kadar basit bir sıfata sığdıramazdım  ben kılışe lafları kullanıp hayatımdın da demeyeceğim sana sen  kimdin biliyor musun? Sen neydin benim için?
 
Sen benim en masum yanımdın, çocukluğumdun, annem'din, boynunda huzur bulduğum kokusunu çok sevdiğim tek adamdın, şimdi bu di-li geçmiş eklerini kullanmak o kadar zor ki, her gün yanımda istediğim adamın şimdi bir başkasını mutlu ettiğini kabullenmek, kalbime, beynime, yüreğime, ellerime bir daha olmayacağını anlatabilmek o kadar zor ki ben başaramadım, herkesin karşısında dim dik durduğum zamanları iyi bilirsin ama ben bir sensizliğin karşısında duramadım, arkamı da dönemedim sana, ben seni yalnızca sen olduğun için sevdim, bunun için mi kaybettim anlayamadım hala kavrayamadım yaşadıklarımın hayal mi gerçek mi olduğunu düşünerek geçiyor bütün günüm ve bütün düşüncelerim için de hep sen varsın, hayalse de güzelsin gerçekse de, senden gelen her acıya açık kapım zaten ben hep için de sen olan her şeyi çok sevdim, sevdim de bir sevdiremedim, yapamadım oysa sen ömrümü verebileceğim, her günümü yalnızca bir tas çorbayla geçirebileceğim, yanımda sen olduktan sonra zindana bile hiç düşünmeden gidebileceğim tek insandın.
 
Ve sen kaybettin beni, benden başkada çok şeyi kaybettin, hayır sen beni anlamak istemedin hiç bir zaman, sen hiç bir zaman tüm saflığınla ben de sen olmaya cesaret edemedin, sen en çok aşk'ı kaybettin, sen bir insanın gözlerinde kendini görmenin ne demek olduğunu bilmek istemedin, sen aldığım nefes olmayı kabul etmedin.
 
Ve ben şimdi bekliyorum neden biliyor musun ? Çünkü; Sen bir kurt'tun ben bir kürkçü dükkanı.
 
Toplam blog
: 19
: 208
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Öğrenciyim, sosyal yaşamdaki olayları kaleme almak beni rahatlatıyor. ..