Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Nereye kadar bu saflık?

Nereye kadar bu saflık?
 

Aklıma gelen her şeyi yazdığım gibi dilime geleni de yazmam abes olur diye yazmıyorum. Ama bir şekilde deşarj olmam lazım. Susmak çıldırtıyor beni. Sinirimi yazarak atıyorum şimdi. Kimseyle konuşamıyorum bari yazayım dedim. Ne kadar açıklayıcı oldu bilmiyorum ama.

“İnsanoğlu çiğ süt emmiştir” diye hep söylenirdi de insanın başına gelmeyince anlayamıyormuş bu sözün anlamını.

Yaptığım iyilikleri, fedakârlıkları anlatan bir insan değilim. Birçok insanın yapabileceği şeylerden birini yaptım biri için. İki nedenden dolayı yaptım ne yaptıysam. Biri Allah rızası için, diğeri ise ağabeyim için. Ona olan sevgimden yaptım yani. Ama o yapılanların kıymetini bilmedi ve eliyle sıyırdı seyrini. Tabi çok da seyri yoktu ya gözümde.

Değişiklik olur senin için dedim evime davet ettim. Elimden geldiği kadar iyi ağırlamaya çalıştım ama o ne yaptı her şeyi ters yansıttı başkalarına. Maaşımı söylerken çekinmemiştim nerden bilebilirdim paramda gözüm olduğunu. Daha birçok enayiliklerim ya da saftirik hareketlerim oldu diyebilirim.

Kıskançlık da nankörlük kadar kötü bir duygu. Kıskanılıyorsanız ne yaparsanız yapın yaranamazsınız. Ne yaparsanız göze batar, ne yaparsanız yapın kuyunuz kazılır. İşin kötüsü size bunların yapıldığını anlayamamanız ve iyiliklere devam etmeniz. Ya da enayiliğe devam etmeniz diyebilirim.

Size bunları yapan bir de maske takmışsa. Aman Allah’ım yandınız demektir. Herkes sizi kötü bilir. Tüm suçlu sizsinizdir. Kimseye ispatlayamazsınız kendinizi. Kimseye kendimi anlatmak zorunda değilim bana ne dersiniz bir ara. Ama yapılan haksızlık karşısında sesinizi çıkaramamak daha kötü yapar sizi. Sinirlendiğinizle kalırsınız. Tıpkı şuan bende olduğu gibi.

“Saflıktan nasıl kurtulabilirsiniz “ diye bir eğitim verilse ilk ben başvururdum galiba. Buna gerçekten ihtiyacım var. Bir insan kazık yediği halde aynı davranışa devam eder mi? Ben ediyorum. Bu konuda kendini geliştirebilen var mı? Mesela artık kazık yemeyen hatta kazık yemekten bıkıp kazık atmaya başlayan. Ben kazık atmak istemiyorum sadece kazık atılan olmak istemiyorum artık. Bu durum beni yeteri kadar üzdü daha da üzülmek istemiyorum.

NOT: Her saf salak değildir. O sadece bana mahsus bir kelime olup kimse üzerine alınmasın.

 
Toplam blog
: 65
: 1227
Kayıt tarihi
: 06.09.06
 
 

Aslen Hataylıyım ama Eskişehir'de yaşıyorum. Daha doğrusu okul nedeniyle Eskişehir'deyim. Eskişehir'..