Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Nereye kadar

Nereye kadar
 

Aklımızda bunca cevapsız soru varken onca sorumluluk yüklendi üstümüze. Çatırdadı beyin zarlarımız. Anlam veremedik tüm bu görüntülere. Hayat bu kadar abanırken gırtlağımıza nefes alamadık çoğu zaman. Sentetik mırıldanmalar ilişti kulağımıza. Ve tüm gerçekleri sığ bir örtüyle kaplamak için orda burda yapılan onca anlamsız konuşma. Senaryomda daha neler var bilmiyorum. Bu kadar çizik ve nereye kadar ilerleyebilirdi bu yorgun vücut. Ve nereye kadar dayanabilirim tüm bu riyakarlıklara?

Çağrışım yapmıyor artık sahte yüzler. Nefes alamadığım anlarda boynumda asılı olan yabanıl yakarışlar işliyor tüm benliğime, boğuluyorum. Karalamak istiyorum artık bu klasik imgeleri. Pervasız düşünceler tekavül ediyor aklıma. Soyutlamak istiyorum kendimi akıp giden zamandan. Bu kadar kolay olmamalı basit insanların kurduğu bu çarpık düzende yaşam denilen şeyi keşfetmek. İnsanların ne söylediğine aldırmadan kayboluyorum üstümden geçen yılların arasında. Her seferinde kalın zincirler dolanıyor ayaklarıma. Söylenen yalanlar sel olup akıyor kan çanağına dönmüş gözlerimden.. Uzak durun benden..!! Sizin gibi olmayacağım..!!

Yine geliyor o sesler kulagıma. Hayata dair isyanları fısıldıyor bana.. Mükemmelliyetcilikten uzak bir haldeyim. Belki hiç yaklaşmadım ona. Eşyalarla dolu boş odaların duvarlarından yankı yapıyor hayallerim. Birden bir melodi işitiyorum buğulu camın önünde. İzmaritlerle dolu kül tablasına bakıyorum ama hayır bu ömrüm gibi biten sigaralarımın sesi değil. Peki o zaman ne duyuyorum ben? Yoksa duyduğumu sanarken aslında tükeniyor muyum? Kalorifer peteklerinin arasına düşüyor umutlarım sıkışıyorum.. Keşke masamın üzerine yapışan tozlar gibi üfleseler beni kurtulsam bu yaşanmışlıklardan. Paspas gibi hissediyorum. Hayatımdan çıkardığım herşey kirlerini bırakıyor üstümde, kirleniyor ruhum,
zehirleniyorum..
 
Toplam blog
: 7
: 1911
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

İstanbul 10.05.1984 doğumluyum. Kocaeli, İzmir'den sonra yine doğduğum şehirdeyim. ..