Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '08

 
Kategori
Anılar
 

Neşeli köpek

Neşeli köpek
 

Neşeli köpek


Neşeli bir köpek geldi yanıma
Görmezden geldim önce
Oyunlar yaptı bana karşıdan
Kuyruk sallamalar
Yan yan yürümeler
Hoplayıp zıplamalar
Gülümsedim istemeden
Sevdim
Sarıldık birbirimize
Bir tahta parçası attım ona defalarca
Gitti getirdi
Tekrar atmamı istedi
Tekrar, tekrar

Nasıl böyle yalnızken
Nasıl kendi başına neşeli
Konuştuk biraz
Anlıyormuş gibi
Kulakları dikti
Yüzüme bakıp
Kafasını sağa sola eğdi

Akşam yemeğimizi yedik
Ayaklarımın dibinde
Kayfi yerindeydi
Kapının önünde bütün gece bekledi
Sabah beni görünce çok sevindi
Şaşırdım

Yolculuk vaktiydi
Koca şehir kılıcını çekmiş beni bekliyordu
Arabama bindim
Giderken
Dikiz aynamdan baktım
Peşimden koşuyordu
Beş yüz metre koştu
İçim parçalandı
İndim
Umutlandı, sevindi
Okşadım
"Gelme" dedim
Yalvardım
"Üzme beni"
"Alışık değilim böyle sevilmeye"
"Sevme beni"
Arabaya bindim
Bir adım atmadı
Bana benziyordu yüzünün anlamı
Yolun ortasında
Kayboluncaya kadar
Öylece arkamdan baktı

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..