Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Haber
 

Neymiş efendim?

Neymiş efendim?
 

Bir ülke düşünün ki bilim adamı kimliği taşıyan 297 Akademisyen türban Üniversitede serbest olsun diye imza veriyor. Şundan hiç kimsenin şüphesi olmasın ki; bu güya bilim adamlarına sorun "bu ülkede şeriatla yönetim olsun mu?" Hepsi "evet" diyeceklerdir. Zira ben inancım gereği takıyorum demenin sen inançsızsın demek olduğunu bilmeyecek kadar bilim adamlarıdır bunlar. Dinin bilimle uzaktan yakından ilgisinin olmadığını bilemeyecek kadar bilim adamlarına ne söylenebilir ki?


Hazin olan şu ki bir ülkenin bilim adamları hala bilimi bırakıp hurafalara destek veriyorsa vay bizim halimize.
Ben şuan 59 yaşındayım. 9 yaşımı çocukluk dönemime sayın 50 yıldır bu ülkede olmayan türban nerden çıktı. Sahi 50 yıldır kuran bilinmiyordu da yenimi keşfedildi. Sahi bunlar hangi mezheptenler. Kuran da kaç mezep vardır? Hz muhammet Hangi mezhepten di? Bunlar mezhepleri de din diye bize yutturmuyor mu?
Kuran'ın emri Aklı olmayanların dini olmaz. Bunların aklı da yok.

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..