Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '20

 
Kategori
Şiir
 

Nezihe'ye Veda

Acı bir mesajla irkildim birden

Nezihe Yükselen vefat etmiş virüsten

Meslektaşım, emekli maliyeci Kdz.Ereğli'den

Önce Tanrı'ya, sonra tıbba sığındık bu illetten

Aynı dairede, aynı odada çalışmıştık Nezihe ile

Bir aile gibiydik, bir kardeş, bir dost, sevgi dolu yüreği

Hep pozitif olurdu, görmedim bir tarışmasını

Arkadaşlarım da hep tanır, nasıl da iyi bir insandı

Ailesine, çocuklarına çok düşkündü

Yakışıklı bir eşi vardı, efendi, saygılı

Çocukları gelirdi daireye bazen, ilgilenirdi

Biraz kilolu bir arkadaşımızdı Nezihe

Akçakoca'ya bir meslektaş düğününe gitmiştim

Üst kattan salona göz attım, tanıdık maliyeci var mı diye

Salonun ortasından bir bayan kolu kalktı havaya

İşte o bayan meslektaşım Nezihe Yükselen'di.

Biz burdayız işaretiydi, sakallı halimle tanımıştı beni

Her can ölümü tadacak elbet, ne gelir elden

Nurlar içinde uyu, dost arkadaşım, meslektaşım

Mekanın cennet melekler yoldaşın olsun.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..