Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Nice yıllara!

Nice yıllara!
 

Onu ilk defa 1991 yılında düşünmeye başladım. İşsiz, güçsüz aylaktım. Hep onu düşünüyordum. Bir gün gerçekten onu görebilecek, yüzüne bakabilecek, dokunabilecek miydim? Yoksa bunların hepsi bir hayalden öteye gitmeyecek miydi? Sonra beklemeye başladım. Her ay büyük bir umutla, ona dair bir haber bekledim. Ne yazık ki yoktu, yine yoktu ve yine yoktu. Yavaş yavaş ümitlerim tükenmeye başlıyordu artık. Onsuz bir yaşama alıştırmalıydım kendimi, sanırım benim yaşamımda kolay olan hiçbir şey olmayacaktı.

Oysa ben doyasıya sevmek istiyordum. Karşılıksız sevmek, onun her şeyiyle ilgilenmek, onunla bir yaşamı doldurmak. Aşk gibi, aşktan da öteydi. Hiç bitmeyecek bir sevgiydi bu. Ellerinden tutacağım, beraber yürüyeceğim, hep sevip koklayacağım biriydi o. Ne olurdu gelsin di artık…

Bazı olayların vakti zamanı var der büyükler. Gerçekten öyle galiba. Benim aşkım da yaşantıma katılmak için zamanını bekliyor olmalıydı. Bazen çok üzülüyor, hayata kahrediyor, herkese her şeye küsüyordum, bazen aldırmamaya çalışıyordum. Ancak hep içim içimi yiyordu. Ve artık bir gün kesin karar verdim, ya gelecekti o, ya da ben beklemekten vazgeçecektim. Sonuç ne olursa olsun duymaya hazırdım, bütün zorlukları, ağrıları, sancıları çekerek ondan bir haber alma yolunu bulmaya çalıştım. Her gecenin bir sabahı olmalı, bir gün artık ona kavuşabileceğimi, çok uzak olmadığımı öğrendim. O gün o kadar mutlu oldum ki. Hemen hayaller kurmaya, geldiğinde yapacaklarımızı düşünmeye başladım. Onu bu kadar bekledikten sonra, en iyi şekilde ağırlamalıydım.

10 yıl önce bugün onunla ilk defa yüz yüze geldik. Onu gördüğümde, alt dudağı hafif yamuk duruyordu. “İşte geldim” der gibiydi. Onu beklediğime değmişti gerçekten. Ben onu düşünmeye başladıktan tam 7 yıl sonra artık ona dokunabiliyordum. Göğsümde yaşama tutunmaya çalışırken, onu sımsıkı tutuyor, minicik ellerine hayran oluyordum. Benim minik aşkım, biricik oğlum, 30 Mayıs 1998’ de dünyaya gelerek beni ve babanı çok mutlu ettin. İyi ki seni doğurmuşum, iyi ki varsın. Seni çok seviyorum, doğum günün kutlu olsun…

 
Toplam blog
: 111
: 5210
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

1997 yılında öğretmenliğe başlamış bir mühendisim. Bir oğlum var. Çocukları ve yaşamı seviyorum. ..