Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bebiş alışveriş listesi

Bebiş alışveriş listesi
 

Al sepeti koluna çık alışveriş yoluna. Bu yazıyı şu an hamile olan arkadaşım Dilek için hazırladım aslında. Aradan 3 koca yıl, hayatıma en fazla şeyi sığdırdığım 3 koca yıl geçtiği için unuttuklarım olmuştur ama şimdilik listem bu. Hatırladıkça güncelleriz artık.

İyi alışverişler...
Araba koltuğu – hastaneden eve gelebilmek için..
Beşik – 2 ay yanında olsun, her sesini duy, geceleri odadan odaya taşınma diye..
Bebek bezi – en lazım şey bu herhalde.
Bebek şampuanı – ona bıcı bıcı yaptır diye ilk zamanlar sabun yok unutma.
Bebek yağı – pembe teni kurumasın diye
Yumuşak banyo havlusu – onu kartopu yapabil diye (Deniz hep der anne kartopu yap beni diye)
Termometre – inşallah lazım olmaz ama bulunsun.
Başlangıç için 12 adet pamuk tulum – bazen tüm gün defile yapmak isterse diye
2 adet pamuk hırka veya sweatshirt – aman üşümesin bebiş diye.
Pamuk şapka – benim en sevdiğim aksesuar, buldukça al arada. çorap - minik ayakları için, ben onlara poğaça diyorum.
3 adet muşamba bebek önlüğü – ilk aylar gerek yok ama kusma ihtimaline karşı yemeklerden sonra 1 çıt.
Bebek arabası – ben değil 40 gün, 1 hafta bile evde kalamıyorum, acil lazım araba.
Bebek küveti – her akşam banyo var, biz küveti hala kullanıyoruz ama artık köpük banyosu için, ya.. Tırnak makası - bu kadar çabuk nasıl uzuyorlar inanamıyorum.
Renkli bir donence – hem eğlensin, hem etrafı fark etsin diye.
Soft müzik cd si. – huzurlu olsun ve müziği sevsin diye.

Sabırlı ve destek olabilecek bir anneanne de varsa super olur doğrusu.
 
Toplam blog
: 22
: 4188
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

Burada sadece yazmak istediklerim ve yazdıklarımla varım. İstanbul İktisat mezunuyum ve profe..