Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Nicedir

Nicedir
 

Floriana BarbuPhoto.net


Nicedir yargılamak zorunda kalmadım kendimi, yaptıklarımı yada yapılanları sorgulamak zorunda kalmadım, volta kıvamında kısa , keskin yürüyüşler yaparken erkeksi bir tavır eşliğinde odamda.

Dalıp gitmedim, kendimi ihmal etmedim sevdiklerim uğruna.
Çapraz bağlarla birbirine bağlanmış anarşist ruhlar eşliğinde yaşıyorum hayatımı nicedir
Kaybetmenin ve kırılmanın verdiği acıyı hiçe sayarak.
Unutmak zorunda kalmadım nicedir,
Unutturmanınsa yanından bile geçmiyorum son zamanlarda.

Yüzüme takmadım o sahte maskeleri,
Olmadım nicedir maskelerin maskarası.
Gözüme sürdüğüm rimelimin bulaşmışlığına sahip çıkar halim var nicedir.
Sevdiklerimin acısı sarmadı yüreğimi sardırmadığım gibi sevdiklerimin yüreğine ajite senoryalor eşliğinde.

Kıvamını bir türlü tutturamadığım çorbanın ustası oldum nicedir
En iyi yaptığımdansa vazgeçer.
Yağmur hüznü değil bereketi anımsatır oldu nicedir
Sabah güneşiyse derin nefes eşliğinde oksijenle dolan beynimin nekadarda boş olduğunu anımsatıyor, hiç olmadığı kadar.

Sarılmanın gücü var nicedir üzerimde
Sahiplenilmişliğin o güven vericiliği, tüm kırgınlıkları unuttururcasına
Buldum artık kendimi diyebiliyorum nice yıllar nice yaşlardan sonra
Sahip çıkan tüm halimle tüm anılara nicedir..........

 
Toplam blog
: 43
: 2651
Kayıt tarihi
: 04.01.09
 
 

Evi, eşi, işi ve çocuklarıyla yoğun şekilde koşturmaca bir hayat yaşarken, kendini ihmal etmeyen, bu..