Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Serzeniş

Kalbime yansıyan ışık biliyorum ki gözlerinden,
Şu halimin tek sebebi anladım sensizlikten,
Nerede olursan ol prensim seviyorum seni kalpten,
Hiç birşey daha gerçek olamazdı senin sevginden,
Yazmak istedim ve yazdım fotoğrafına bakarak,
Anlatmak isterdim aşkımı sana haykırarak.
Yine yazdım bu sözleri sevgilim inan hıçkırarak,
Mesafe olsada aramızda tanrım bizi kavuşturacak,
En değerli varlığımsın sen benim tek gerçeğim,
Şu fani dünyada ben bir tek ellerini beklerim,
Melodilere her zaman seni anlatabilirim,
Çok seviyorum aşkım seni ondan bu serzenişim,
Özlerim ben seni dayanamıorum gerçekten,
Beni sana bağlayan aşk olmazsa ne yapardım ben,
Bende isterim hiç ayrılmasın ellerin ellerimden,
Artık nefret ediyorum kahrolası kilometrelerden...

 
Toplam blog
: 25
: 395
Kayıt tarihi
: 29.12.08
 
 

3 temmuz 1995 yılında yağmurlu bir günde Mersin'de doğdum. Onun icin annem adımı Yağmur koydu. Şimdi..