Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

01 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Niçin blog yazıyorum? (Mimlendim)

Niçin blog yazıyorum? (Mimlendim)
 

Sayın Mustafa Mumcu çalışması


Merhabalar,

Sevgili Sabiha Rananın beni MİM lemesi ile bende bu konunun içinde buldum kendimi, bu sayede Sevgili Sabiha Hanıma beni Mimlediği için çok teşekkürler ediyorum.

Ayrıca Sevgili Emine Supçin Hanımefendi de beni MİM lemiş, kendisine de çok teşekkürler ediyorum.

Neden Blog yazıyorum?

Biz 7 kardeşiz, dolayısı ile kalabalık bir ailede büyüdüm ve yaşadım, böylece paylaşmayı öğrenmiş oldum.

Paylaşmayı çok sevdiğim için Milliyet Blog da yazıyorum.

7 yaşımda yazmayı ve okumayı öğrendikten hemen sonra evin içinde kendi kendime ablamlara ve ağabeyimlere küçük kağıtlara pusula yazısı gibi mektuplar gönderirdim, aynı anda onlar da bana gülerek ağızla yada yazarak cevap verirlerdi bu oyun çok hoşuma giderdi.

Orta okulda biraz biraz şiir çalışmalarına başlamıştım, ama bir çocuğun yazabileceği kadar şiirler yazıyordum.

Lisede şiirlerim güzel ve duygusal olmaya başladılar.Yine lise yıllarımda yazmayı çok sevdiğim için kendi kendime küçük hikayeler yazıyordum.

Bu hikayelerimi arkadaşlarıma okuttuğumda onlarında çok hoşlarına gidiyordu.

Yazmayı çok seviyordum çünkü, ama okumayı da bir o kadar çok seviyorum.

Şimdiye kadar abartı olmasın ama bir oda dolusu kitap okumuşumdur.

İki yada üç oda dolusu da yazılar ve şiirler yazmışımdır.

Çalışma hayatıma başladıktan sonra, bu yazılarıma ve şiirlerime bir hayli uzak kalmak zorunda kaldım.

Çalışma hayatım çok hızlı ve tempolu geçiyordu, zaman zaman sıkıntılı şiirlerimi hep o zamanda yazmışımdır.

En son çalıştığım iş yerimde çok rahat olduğum için çok güzel hikayeler ve şiirler yazmaya başladım.

Sevgili Patroniçem kendisi de şiir sever olduğu için bir kaç şiirimi ona da okutunca, beni matbaacı bir arkadaşıyla tanıştırıp şiirlerimi kitap halime getirmemi ısrar etti ama ben bu olaydan kaçındım, çünkü şiirlerim o anda bana göre benimdi ve bana özel kalmalıydı, onlar benim ve yakın arkadaşlarımın yaşantılarından kesitlerle yazılmış şiirlerdi, bana çok ısrar etmelerine rağmen sizlerle paylaştığım şiirleri o yıllarda paylaşmak istememiştim.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Paylaşmayı çok fazla seviyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Beynimi dinlendiriyorum, çünkü;Yazarken öğreniyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;İnsanları çok seviyorum, arkadaşlığı çok seviyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Emekliyim ve bu zamanlarımı en iyi şekilde MB de değerlendiriyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Çalışırken zamanımın bir çoğunun çalındığını düşünüyorum, çalınan zamanımı geri almak için yazıyorum ve yazmaya da Allah nasip ederse devam etmeyi düşünüyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Hayatımda stres altında kalmadan yalnızca başbaşa kendim olduğum zamanı yaşıyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Kendimi yazıyorum, kendimi yaşıyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Milliyet Blogu ciddiye alıyorum ve iyi bir blog sayfası olarak görüyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Bu blog sayesinde yüzlerce arkadaşım oldu, çoğunla toplantılarda tanışma imkanım oldu, hepsini çok sevdim, çok sıcak ve cana yakın insanlar, hepsini çok seviyorum.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;Artık yalnız değilim Milliyet Blog Özel sayfam var.

Milliyet Blogda yazıyorum çünkü;o amatör ruhu içimde yaşıyorum ve amatör ruhla kendimi yazar hissediyorum.

Eğer Milliyet Blogla 25 li yaşlarda tanışmış olsaydım eminim o yaşımın hırsına göre daha çok yazacaktım ve daha çok şeyler başaracaktım, belki okuyup gazeteci bile olabilirdim.

46 yaşımda Milliyet Blogla tanıştığım için, artık yazılarımı ve şiirlerimi amatör ruhla yazmaya devam edeceğim.

Milliyet Blogda tek eleştirdiğim nokta şu;Güvenilir üyelik, bu beni çok rahatsız ediyor, insanlar arasında ikilik yaratılıyor, bunun bir çaresini bulacaklarına çok inanıyorum ve inanmak istiyorum.

Milliyet Blogu çok seviyorum.

İyiki Sevgili yeğenim Yakamoz Murat Gülcek beni Milliyet Blogla tanıştırdı, buradan kendisine sonsuz teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum.

Milliyet blog ailesinin daha seviyeli bir şekilde ilerlemesini ve ailemizin çoğalmasını arzu ediyorum.

Milliyet Blog Radyo, Milliyet Blog dergisi, Milliyet Blog TV si, gibi güzel konuları Milliyet Blogda görmek ve yaşamak istiyorum.

Son söz benim sözüm Sevmek güzeldir.Milliyet Blogu sevmek çok daha güzeldir.

Tüm arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum ve sonsuz ve sorunsuz günler geçirmelerini istiyorum.

Sevgiler.

MİMLEDİĞİM ARKADAŞLARIM:

1-Yakamoz Murat Gülcek (torpilli)

2-Cansın Erol

3-Zirve (Özden Hanım)

4-İzmir Mavilim farkındamısınız


Hülya Gülcek/Alyoşa-Sevmek güzeldir.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...