Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

Blog' da, saklanan yüzler!

Blog' da, saklanan yüzler!
 

&’Blogda Gizemli Yüzler’’ isimli bloğunda, bir blogcumuzun; ‘Düzmece birkaç üyelik edinilerek, blog’da, abukluk, sabukluk arkasına saklanaraktan, blog yazılamaz mı? ‘ diye sorduğunu,

& Devamla da ‘ Öyle blog sayfaları var ki, düzmece oldukları, kör gözüm parmağıma dercesine bağırıyor’ diyerek, devamla, ‘bazı blogcuların cinsiyeti bile belli değil. Uzun zaman kadın zannettiğim bir blogger’in , erkek olduğunu tesadüfen öğrendim’ diyerek dertlendiğini,

& Bu yazarın bu yazısına yorum yapan bir başka blogcu da kendisine: ‘ Sizin de adınız yok amma!’ diye cevap verdiğini,

& Etli, butlu, havadan sudan, eften büften yorumlarla 41 yorum alan blogcumuzun bu yazısını tebessümle karşılayıp, blogda resmi var, ismi niye yok diye de, düşünmeden edemediğimizi,

& Bu bloğa yapılan yorumları aşağıda sıraladığımızı, cevaplarının da parentez içinde , blogcu tarafından verildiğini, enteresan dialogların yaşandığını, konunun, blogcuların tamamını ilgilendimesi sebebiyle işi burada özetlediğimizi:

    Resmini ve ismini koymayan arkadaşları, psikopat ilan etmek, aşırı değil mi? ( Size psikopat demedim) Suretlerini yazılarının yanına katık eden insanlar, fotoğraflarını yayınlayanlar teşhirci mi? (Suretlerini katık edenler yakıştırması da çok çirkin) Çok hassas dokunuşları olan yazı (Ortamı, ciddiye alıyorum)

    Toplumda kaçış sendromu. Blogda fotoğrafı görünmeyen, süreki rumuzla seks yazan kişi (Şimdi ayrıldı) bir yorumda kendisini bayan değil, erkek olduğunu zikretmiştim. Cevap vermedi. ( Ana sayfada kalça görmek istemem. O, muamma olarak kaldı. Bu yazım , yarası olanların gocunması içindir) Pek çok kişi, üzerine almalı bu yazıyı. ( Sanal fotoğrafların arkasına saklanmayalım Boyum, posum , in mi yim, cin mi yim, blog’da belliyim. Evet ismim yok. Büyük patron bilmesin diyedir. (Sözüm size değil!) Yazınızın başlangıcı sert. Demek ben ve benim gibiler hastaymış.Tanıdık psikolog varsa, topluca ona gidelim bari!(Ben doktor değilim. Teşhis koyamam. Alınganlığınız sebepsiz) Bu yüzden kopyalamalar, çalmalar, çırpmalar oluyor. Sonra da kavgalar, dalaşmalar, kırgınlıklar. Cesareti olanlar yazsın. Saçma sapan isimler, resimlerle olmaz böyle şey. ( Burasını kaçak güreş arenası sananlar var. Burası fosseptik çukuru da değil ! Şapkalar düşsün, keller görünsün!)

· Blogda saklı olan varsa, e-maille sorar, öğrenir. Kurallarda nüfus cüzdanı sormak yoktur. Beğenmediğinizle ilgilenmeyin (Beğenmediğinizi okumayın)

    Yaygın gazetelerde mahlas kullananlar var. ( Ben de kullanıyorum ama, adımı gizlemiyorum. Ölü Deniz Blog toplantılarına ailemle katıldım, herkes biliyor. Sahte yüzlerin arkasına saklanarak dolap çevrilmemeli) Birçok bloglarda adım, telefonum, ofisimin adı var. Kimse beni rahatsız edemez. Tek bir resim altında abuk sabuk rumuzla yazanlar var. (Teşekkürler) Devlet memurları dışında resim koymaktan kaçınmamalı. Ard niyetlilik önlenmiş olur. (Anında resminizi koydunuz. Ben alınmadım demeğe getiriyorsunuz. Teşekkür ederim) Burası Hitlerin ilan panosu değil. Hanımefendi. T.C kimlik numaraları istemiş. Sizi ancak bir dikta rejiminin sansürcü zihniyetine yaraşır raprap’ larınızla baş başa bırakıyorum. (Bu saldırı tarzı, bu uslup çok tanıdık. Ancak uğraşsam çıkaracağım. Blogda sizin gibi cinsiyeti, cibilliyeti belirsiz bir alay blogger dolaşıyor. Blog ahalisi içinde kimliği belirsiz kişilerden gelen bir rahatsızlık var. Elbette her resim koymayan rahatsız değildir ama, bazılarından gelebilecek zararlara da editöryal bir takım önlemler alarak engel olunabilir) diye cevapladığını,

& Bu diyaloglara baktığımızda, herkesin yoğurt yiyişinin başka başka olduğunu, kimin eski kuruşa bakırlar aldığı, kiminin eski urbacılığa soyunup ucuza mal kaptığını, kiminin ameliyatsız, acısız, sancısız narkozsuz acı duymadan kızken, kız oğlan kız… Kiminin kızken erkekliğe geçiş yaptığının anlaşıldığını, kiminin havada kapıp, tavada yediğini, kimin, eski kuruşa bakırlar aldığını, kiminin de bu sayfa benim değil mi, istediğimi yaparım havalarına girip bunları ihsas ettirdiğinin anlaşılır olduğunu, blog’da 7, 4 lük deprem yaratmağa müsait bir konu olduğunu,

& Seviyeli üsluplara ihtiyaç duyulup, bu üslupları başlatanların, dikkatli olmaları gerektiğini, eskiden ineklerin altında buzağı aranırken, şimdilerde masa sandalye arandığını,

& Bütün bu saydıklarımızın, blog’da kamuflaja girenlerin: Dürüst davranması ile mümkün ve GEÇERLİ olabileceğinin altını, kalın çizgi ile çizdiğimizi,

& Bu tür konuların kovuşturulmasında editöryal tedbirlerden medet umulmayıp böylesi bloglarla OTOKONTROL makanizmasının çalıştırılmasının lazım geldiğine inanlardan olduğumuzu,

& Buraya kadar yazdıklarımızın, halen yayında olan blogtan, yorumlarıyle ve de, birebir aldığımızı, yayın alan bir yazı, onaylıdır’dan hareketle, İdaremizce kısıtlanmamak için bu ön izahı yapmağa mecbur kaldığımızı,

& Son olarak da, ‘Blog’ culuk uğruna erkekken kızlık ameliyatıyla kızlığa bürünenlerin, geriye nasıl dönebileceğinin matrak bir konu olduğunu, yandı gülüm ketenhelva diyerek, Ört ki, ölem! Çektiğimizi,

& Bu açıklık (Glostnost ve prestroyka) politikasının öneriden ibaret olup, dikkate alınması lazım geldiğini, bizim de bu yazıdan etkilenip, logomuzdaki piyanist kedimizi, piyanistin kendisi ile değiştirmeyi düşündüğümüzü,

BİLİYOR MUYDUNUZ ?

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..