Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '15

 
Kategori
Üniversiteler
 

Niğde Üniversitesi Radyo Tv Teknolojileri Bölümü Öğrencisi Serdar Kaçmaz ile...

Niğde Üniversitesi Radyo Tv Teknolojileri Bölümü Öğrencisi Serdar Kaçmaz ile...
 

Serdar Kaçmaz


Niğde Üniversitesi Radyo Televizyon Teknolojileri Bölümü Öğrencisi Serdar  Kaçmaz:
 
“İletişim bence farklı birinin penceresinden bakıp farklı fikirlere şahit olmaktır”
 
SORU- bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?
 
SERDAR  KAÇMAZ- 21 yaşındayım. Birinci sınıf üniversite öğrencisiyim. 1-6 sınıfı Nizamettin Demirdöven İ.Ö.O İstanbul/Çorlu'da, 7-8 sınıfları Erdoğan Şahinoğlu  İÖO'nda okudum. Şu an Niğde Üniversitesi Radyo Tv Teknolojileri Bölümü öğrencisiyim.
 
SORU- Neden  Niğde? Neden Radyo ve Tv Teknolojileri Bölümü? Bu okulu tercih etmeden  önce ve şu an duygularınız  arasında en fark  var?  
 
SERDAR  KAÇMAZ-  Neden Niğde, aslında tercihlerin arasında geldi kasıtlı olarak orayı istemedim. Radyo Tv bölümü ise, hiç aklımda yoktu. Asıl Edebiyat Öğretmenliği istiyordum ki açık öğretimden okuyorum. Radyo Tv bölümünü okumaya başlayınca tabii ki fikrim değişti çünkü bu konuda, senaryo yazma konusunda yetenekli olduğumu düşünüyorum. Ve projelerimi hayata geçirmek için iyi bir fırsat oldu bu bölüm. 
 
SORU- Çocukluk hedefleriniz  ile bugün ki geldiğiniz yer arsında ne farklar var? Neler hissediyorsunuz?
 
SERDAR  KAÇMAZ-  Çocukluktan beri klişe olan öğretmenlik hayalim hala var. Bu bölüm bittikten sonra yine de uğraşacağım ama ağırlığı tabiîki de yönetmenliğe vereceğim. Çünkü yönetmenlik ne bileyim bir sanat işi. Ortaya yeni bir şeyler koymak birilerinin beğenisine sunmak beni mutlu ediyor. Ve bu geçmişteki düşüncelerim ve bu günki arasında pek fark yok çünkü insanların tek bir çizgide gitmeleri gerektiğini ve işlerini en iyi şekilde yapmaları gerektiği düşüncesindeyim.
 
SORU- Bize ailenizden  bahseder misiniz? Anne ve babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz  nerede  okur? Onların sizin çabalarınıza  bakış açısı nedir? 
 
SERDAR  KAÇMAZ-  Annem emekli, Babam serbest meslek erbabı. Dört kardeşiz en küçükleri ve tek okuyanımız benim. Diğerleri evli İstanbul'da yaşıyor. 
 
Her daim arkamda ve bana destek oldular. Okumam için ellerinden gelen desteği, maddi manevi hiç eksik etmediler. 
 
SORU- Gençler genelde iletişim sevmez ve yeni insanlarla tanışmaktan kaçınır. Siz ise aktif ve girişken insansınız bunun ne gibi faydalarını gördünüz?
 
SERDAR  KAÇMAZ- İletişim bence farklı birinin penceresinden bakıp farklı fikirlere şahit olmaktır. Bu yüzden kendimi şanslı sayıyorum çünkü insanlarla iyi iletişim kurabiliyorum. Bu bana yeni görüşler kazandırıyor bununla birlikte yeni fikirler veriyor. 
 
SORU- Bölüm, Fakülte ve   Üniversitenizin gelişimi için neler önereceksiniz ?
 
SERDAR KAÇMAZ-  Üniversitemiz gün geçtikçe gelişiyor, bölümümüz için yapılan destek ve verilen hizmet bence her şeye fazlasıyla karşı gelir. Yani üniversitemiz doğru bir seçim olabilir. 
 
SORU-  BU alanda nereye kadar gelmek istersiniz?
 
SERDAR  KAÇMAZ-- Bu bölümle bir Film Yönetmeni olmak istiyorum. Ve kesinlikle iş kaygısı taşımıyorum çünkü ben kendimi geliştiriyorum. Bu sayede istediğimi bu zamana kadar her istediğimi elde ettim, bu saatten sonrada edebileceğime inanıyorum. 
 
SORU- İletişiminizi güçlendirmek için neler yapıyorsunuz ?
 
SERDAR  KAÇMAZ-  Kurslara gittim, sürekli konuşurum yeni insanlarla ,her yaştan insanlarla muhabbet ederim ve sürekli kitap okurum. 
 
SORU- Niğde Anadolu’da  küçük bir il. İstanbul’da yaşadıktan sonra burada   öğrenim görmek zor olmadı mı ?
 
SERDAR  KAÇMAZ-  Alışmak biraz zor. Yapacak fazla bir şey bulamasam da üretkenliği seviyorum. Kendimi eğlendirmek ve bir şeyler bulurum. Bu sayede alışmaya çalışıyorum. Ama gerçekten alışmak zor. 
 
SORU- Özelde Niğde Radyo Tv, genelde   Radyo Tv  Teknolojileri tercih etmek isteyenlere neler önereceksiniz?
 
SERDAR  KAÇMAZ-  Bu iş sabır, ileri görüşlülük, çok yönlü olma, düşünceli olmayı bununla birlikte sayamadığım her şeyi gerektirir. Bunlar zor şeyler. Ama işe başladığınızda eğlence kesindir çünkü  verdiği çaba düştüğünüz komik durumlar gerçekten görülmeye değer. O yüzden bu işe gönül vermek gerek. 
 
 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..