Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nihayet tatilimiz başladı....

Nihayet tatilimiz başladı....
 

Çınarımla...


Bu yazamadığım günler için bir özet yazı. En son futbolda kalmışım. Sonunda sağ salim kupayı atlattık. Almanya’nın kazandığı gece evdekileri teselli etmek bana düştü. Onlara bu gece birkaç kişinin hayatlarının kurtulduğunu söyleyerek avuttum. Nihayet silahların patlamadığı bir maç akşamıydı.

Yazlıkta 3. haftamız fakat ben daha bu hafta evde olduğum için yeni yeni dinlenmeye başladım. Bu hafta Güzelyalı rüzgârı çılgınca esiyor. Bir haftayı geçti ön balkonda yemek yiyemiyor, oturamıyoruz bile. Neyse ki kalabalık misafir gelmedi henüz. Misafirler olunca içeride tıkılıp kalmak çok sıkıcı oluyor.

Her akşamüstü havuz dönüşü izdivaç programını izliyorum. Ne çok evlenmek isteyen kadın ve erkek varmış hayret ediyorum. Hele başı kapalı insanların TV’ye çıkıp ben evlenmek istiyorum deyip, gelen koca adaylarını seçmeye çalışmaları tuhafıma gidiyor. Hayatlarını nasıl da ortaya döküyorlar. Özel hayat diye bir şey yok galiba. Programda bir de burç yorumları yapan bir bey var, eğlenceli bir tip. Bazen hep birlikte göbek atıyorlar, çok komik oluyor. Ekran karşısında nasıl da konuşabiliyorlar. Eşimin kamera çekimlerinin bile beni strese soktuğu düşünülürse, acaba ben içine kapanık, pısırık birimiyim diye düşünüyorum.

“Hayat bir gündür, oda bugündür.” diyerek seminerlerin ilk haftası arkadaşlarla yaptığımız yemek muhabbetleri ve alış-veriş günlerinin tadı hala damağımda. Doğum günümü okuldan arkadaşlarımla birlikte bizim evde kutladık. Sağ olsun arkadaşlarımla harika bir gün geçirdim.

Geçtiğimiz hafta sonu 3 aylık olan Çınar Ege’yi görmek için İzmir’e gittik. Çınar öyle tatlı bir bebekti ki, bir an olsun yanından ayrılmak istemiyor insan. Çok şekerdi çook!

Bugün tatilimin 3. günü. Harika zaman geçiriyorum. Havuzda yüzmeye başladım. Ancak daha 40 turdayım, yavaş yavaş artırıp, sezon sonunda yine 80–90 tur yaparım herhalde. Oğlum da çok mutlu, tatilimiz güzel geçiyor.

Gündemi de takip ediyorum. Ergenekon davasında gözaltına alınanlar darbe yapacaklardıysa varsın cezalarını çeksinler, ama bir an önce ne olduğu ortaya çıksın. Ülke demokratikleşme sürecinde sancılar içinde. Ne şeriat, ne de darbe istemeyen benim gibi büyük çoğunluğun acilen bir lidere ihtiyaç duyduklarını düşünüyorum. CHP’nin Sosyalist Enternasyonal’den çıkarılmasına çok sevindim. Yeni bir sol lider, yeni bir parti için tam zamanı değil mi?

Tatil yapabilen herkese iyi tatiller…

 
Toplam blog
: 111
: 5210
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

1997 yılında öğretmenliğe başlamış bir mühendisim. Bir oğlum var. Çocukları ve yaşamı seviyorum. ..