Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '15

 
Kategori
Blog
 

Niyet ettim!

Niyet ettim!
 

Merhaba,  
 
Güneşi utandıran tebessüme, yağmuru hüzne boğan gözyaşına, ateşi korkutan kine, suyu duygulandıran merhamete merhaba! Benden her gönüle sonsuz selam.
 
Ne zamandır Blog açma niyetindeydim. Ama bunu hangi sitede yapacağım konusunda kararsız olduğumdan erteleyip duruyordum. Bir arkadaşımla paslaşıp Blog.Millliyet'e ayrıntılı bakmamla blog açmam aynı gün içinde gerçekleşti. Çünkü insanların kalemin gölgesinde birlikte oturduğu ortamları seviyorum. Profilimde de bahsettiğim gibi; ben üzerine formüller yığılmış bir matematik öğretmeniyim. Ve bu formüllerden başını zorla göğe uzatmış çığlığım. Kalemim şiir kokar, ceketim edebiyat... Ben bu Blog'da edebiyattan matematiğe, aşktan ölüme dek her duyguya dokunmaya niyet ettim. Niyet ettim kalemimle ruhları ıslatmaya. Niyet ettim etrafa yayılmış sahipsiz harfleri toplamaya. Çok önceden duyduğunuz, hiç duymadığınız, duyup da unuttuğunuz ya da duymaktan bıktığınız her şeye dokunacağım burada. Bir gönülün bam telini okşamak, bir hüznü tebessüme çevirmek her şeye değer bu hayatta. Evet ben bazı duyguları, bazı korkuları, bazı hüzünleri, bazı kızgınlıkları kalemin düzelteceğine inanıyorum. Bu yüzden de yazıyorum. Yazmadan duramıyorum. Yazmazsam eksiliyorum. Yazarak uzatıyorum ellerimi size ve yazarak tutuyorum ellerinizi. Ve biliyor musunuz? Bu ilk yazıyı yazarken kalbim hızlı atıyor. Yazmak ve okunmak nasıl böyle heyecanlandırır insanı? Yazmak bir avuç yaşamak çünkü şimdi. Yazmak, nefes almak... Bismillah diyerek tanışma faslını bitiriyorum. 
Ve niyet ediyorum kalemimi dik tutmaya, hiç kimse için eğmemeye, şahit olun!
 
Toplam blog
: 3
: 165
Kayıt tarihi
: 07.01.15
 
 

Merhaba gözleri harflerime konuk olan misafir. Çok lüzum olmasa da kendime dair birkaç kelam edey..