Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Engin Şahin Karadeniz

http://blog.milliyet.com.tr/shaka35

11 Ağustos '08

 
Kategori
Magazin
 

Nosradamus 3. dünya savaşını bildi mi?

Nosradamus 3. dünya savaşını bildi mi?
 

Nosradamus 3 dünya savaşını bildimi?


İlk Nostradamus ile ilgili yazımda sadece ya çıkarsa korkumu vermiştim. Ne bir ipucu ne böyle düşünmeme sebep olabilecek belirtiler. Sadece korkularım oynamıştı rolleri. Oysa şimdi korktuğum oluyor mu denebilecek bir taraftayım.

Peki, nedir ipuçları. Nostradamus neler demişti üçüncü savaş için. Yine aklımda kalanlar ile söyleyeceğim. Hatam olursa af edin. Kaybettim çünkü o 1981 yılı aldığım kitabı ama ezberimde çoğu.

Spor oyunlarının (olimpiyat) hemen öncesinde ve sonrasında

Girecekler süper güçler o savaşa

Güneş tutulacak hemen öncesinde savaşın

Karanlık güçleri olacak

Rodos ta deprem olacak

Yer yağ (Petrol) artık doruklarda tutunamayacak. (Fiyatı düşmeye başlayacak)

Not: ….

Savaş için bölünmüş topraklar deyimi kullanılıyordu. Yorumcuların çoğu Ortadoğu üzerine kurguladı ama neden Kafkaslar olmasın. Orasıda bölünmüş topraklar değil mi?

Sadece birkaç tarih belirtilmiş bu efsanelerde 11 Ağustos bu tarihlerden biridir.

Hangi güçler bölümünde kartallı ülke ve Büyük britanyanın kız kardeşi deyimi kullanılmakta. Yorum sizin.

Her şeyin Yahudi devleti yüzünden çıkacağı söylenmekte yine aynı kitapta. İsrail 1948 de kurulmuştur. Nostradamus 1500 yıllarında yaşamıştır.

Arkadaşlar bu belirttiğim efsanevi medyum kitabında 6 adet belirtinin 6 sıda vardı.

Şiir gibi yazılan kitapta çevirme hatalarından dolayı bazıhatalar olabilir diyordum ama bu kadar mı eşleşir. Pek peşi sıra ne olacak.

Önce doğu sonra batı ile savaşacak islamın gücü (Türkiye)

Bir büyükçıkacak

Kurtaracak akın kızıldan elini (yorum sizin)

Trakya ate şiçine girecek sonrasında ( Neyin sonrası olduğu belirsizdir)

Yayılacakbu yeni din dünyaya

( bu bir sebep mi, sonuç mu ben çıkaramamıştım. Yeni din için Furkan ya da ılımlı İslam hipotezi mi yoksa çoğu yerde karşılaştığımız matrix hipotezi mi? Bilemiyorum)

Not: Batı ile savaş tasvirinden Türkiye Yunanistan savaşının tasviri çıkmakta.

Bu sefer yazımda yazı niteliği bile olmayacak şekilde düşüncemi anlatıyorum. Daha geniş bir açıklamaya gücüm yetmiyor elbette. Bütün bunlar bir efsane demek aslında işime geliyor. Korkuyorum ama ya olursa diyerek. Bu yazıları okuyunca saçma demeniz dileği ile. Saygılar…

 
Toplam blog
: 42
: 5769
Kayıt tarihi
: 14.07.08
 
 

Bazen icatci, bazen inatçı, hayatın her tonunda yürüyüp giden biriyim. Amatör fotoğrafçılık son m..