Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Notunuz var!

İÇİNİZDEN BİRİYİM!

Posta kutusunda bulduğum o not beni çok etkiledi. “Keşke senin gibi olabilsem”

Kimdi? Neden beni seçti?

Neden olamadıklarını bende gördü?

Ya da gördükleri gerçekten kendisinde olmayanlar mıydı?

Ben kendimle bu kadar kavgalıyken bir başkasına nasıl mükemmel görülebiliyordum?

Ya da nasıl özenilecek bir hayat sergiliyordum.

“Komşunun bahçesi her zaman bize güzel görünür” muhtemelen; o da beni öyle görüyordu.

Bu not farkındalık yaratarak bende bir dönüm noktası oldu.

Artık kendimi daha az üzmeye ve haksızlık etmeye karar verdim.

Bana bir şey vermeyen ve zamanımı çalan her şeyi hayatımdan çıkardım.

Daha çok okuyup, kendimle meşgul olmaya ara verdim.

Okudukça başkalarına yakınlaşıyor kendimden uzaklaşıyordum.

Kendimden uzak durdukça bir nevi barış imzalamıştım.

Artık onu gereksiz yere yorup incitmiyordum.

Başka hayatlar, başka olaylar dikkatimi dağıtıyordu.

Çoğunda onların karakterine dönüşüyordum.

O zamanlarda yaşayıp o duyguları paylaşıyordum.

Kimisinde gözyaşlarına boğulurken, kimisinde yeniden sevmeyi öğrenip onun yüceliğini tadıyordum.

Bazılarında büyük kayıplar veriyordum, dayanılması güç ve sancılı…

Ruhum beden beden geziyordu, bende değildi adeta.

İşte kendimde görmek istediğim son buydu. Kendimi rahat bırakmak ve geldiğim noktada mutlu olmak!

Çünkü her zaman sizin hayatınıza özenecek bir dolu insanlar olacaktır.

İşte günlerden sonra yine posta kutusunun önündeyim ve elimde oraya koymak için hazırladığım küçük bir not. “ Kendinle gurur duymalısın”

Sizde hayata yeniden sarılmak istiyorsanız kendinize notlar yazın.

Her nefesin size bir ödül olduğunu ve bunun bedelini seçtiğiniz yaşamla ödeyeceğinizi iyi bilin…

Sevgiyle Kalın…

  

 
Toplam blog
: 25
: 177
Kayıt tarihi
: 12.07.14
 
 

Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler Mezunu Köşe yazarlığı, makale yazımı ve iletişim konusu..