Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '06

 
Kategori
Sağlık
 

O ölüyor!

O ölüyor!
 

Bize söylemiyorlar ama artik çok fazla zamanimiz kalmadı...

Ailesinin haberi yok ama artık umutlar kesilmek üzere.

Bir tanıdıgımız Ferdi' nin doktorunu aramış yardım etmek için bilgi almak amacıyla. Doktorun verdiği bilgiler mahvetti, yıktı beni...

Çok fazla ömrü olamayacak Ferdi' nin bu gidişle, ilik de aramıyoruz henüz zaten demiş doktor... Neden diye isyan ediyor insan. Neden olacak henüz hesapta para yok çünkü. Adamların dini imanı para. Tek gerçeği para olmuş hepsinin. Toplanan parayı hesaptan çekmesini, insanları sömürmesini biliyorlar sadece.

Ferdi gözümüzün önünde gün geçtikçe eriyor... Birden öldü haberi gelse bir yakininizin inanin bu denli üzülmezsiniz ama yavas yavas kaybetmek daha zor inanin bana. O gidiyor diye kendinizi paralasaniz da hiçbir sey degismiyor. Para bulmak gerek, tek yol bu!

Insanlar gözlerine sokulmadikça bir sey yapmiyorlar.Illa 70 milyonun önüne çikacak, illa ordan duyuracak sesini, oysaki öyle çok kisinin haberi var ki durumdan! Sanatçilara, çok yardim sever sanilan sanatçilara basvurdugunuzda geri çeviriyorlar sizi ekran önünde olmadiginiz için...

Lütfen elinizden ne kadar geliyorsa yardim edin ona. Çok fazla süremiz yok!!! Yalvariyorum!

Bursa Valiliginden ayrintili bilgi için: K. Kirayoglu tel:0224 2522522 dahili:103

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..